Strakke broek slecht voor je baby?!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lovelylonnes, Jul 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou jullie snappen mij vraag al,
    is het slecht om, als ik zwanger zou zijn, een strakke broek aan te hebben?

Misschien klinkt dit heeeel dom maar ik wil het wel graag zeker weten.

en by the way, Tori Spelling dacht dat ze haar baby had gekookt door een te warm bad te nemen dus zo dom ben ik dan ook niet wel!?!?

Nou ik hoor het graag van julie

Thanx!

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Nee hoor, geen domme vraag, er zijn alleen domme antwoorden (en Tori Spelling....)

Het is niet slecht om een strakke broek te dragen, tenminste, niet voor je baby....die zit wel goed beschermd, zeker de eerste weken als die spruit nog achter je schaambot zit, maar ook erna in de baarmoeder!

Het is alleen, neem het van mij aan, geen pretje voor jezelf om met zo'n strakke broek te lopen!
    Die buik is veel te gespannen en dat zit voor geen meter!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Een broek die strak zit over mijn buik en/of het gebruik van een riem zit bij mij al sinds een week niet prettig.
    Kwaad kan het denk ik niet, dus als het bij jou wel prettig voelt, kun je ze gewoon dragen.

4. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    bij mij voelt het ook absoluut niet prettig aan. Ik merk dat ik mijn knop standaard open zet als ik met de auto rij bv. niet omdat mijn broek nu meer spant dan voordien (heb nog geen buikje) maar gewoon omdat elk drukkend gevoel vervelend is.

Denk niet dat het de eerste weken kwaad kan. Vermoed dat het , eens de baby hoger komt te zitten dan het schaambod ook voor de baby beklemmend zou kunnen zijn als je dan heel erg spannende kledij draagt.

Share This Page