Hoi, Eind september 2008 ben ik gestopt met mijn pil, na de onttrekkingsbloeding heb ik 3 natuurlijke menstruaties gehad, ook heel regelmatig, cyclus van 30 à 31 dagen. Nu had ik deze keer het gevoel dat mijn eisprong een kleine week vroeger is geweest (buikpijn en heel klein beetje bruin slijmverlies) maar ook op het ogenblik dat de eisprong normaal had moeten komen had ik buikpijn en weeral een beetje bruin slijmverlies. Normaal was mijn NOD voorzien rond 30/01 en kondigt dit zich aan met menstruatiekrampen (wanneer ik dit voel en naar toilet ga, is er ook onmiddellijk bloed te zien). Nu heb ik al sinds gisteren 25/1 last van bruinverlies (niet slijmerig), gisteren zat er wel 1 keer donkerroodbloed bij maar verder is het gisteren en vandaag enkel een beetje bruinverlies. Heb ik tot nu toe gewoon geluk gehad dat ik regelmatig was en is dit nu toch nog een teken van ontpillen? Want net nu we voor de 1ste ronde gingen heb ik het gevoel dat mijn lichaam precies wat overhoop ligt... Sorry voor het lange verhaal.... Groetjes, I