hey.. ik heb nu al drie dagen heel erg veel wit verlies.. wat kan dit zijn? het is echt heel veel.. x
Kan vaker voorkomen na de eisprong. Je lichaam gaat dan weer een andere "fase" in. Het doorzichtige verlies maakt plaats voor wit verlies. Over een dikke week kan je testen, spannend! Succes!
dankje voor je reactie.. twas eigenlijk een accidentje... kwas drie x men pil vergeten in de eerste week... ik ben gisteren naar de dokter geweest .. en jah..
@ mijzelf: misschien is een wekkertje iets voor jou? Je naam kwam me bekend voor en ben oudere berichten van je terug gaan lezen. En bijna iedere maand geef je aan dat jij de pil bent vergeten.. Als je s'avonds om een vaste tijd je wekker zet dan vergeet je hem niet en hoef je niet te stressen
27 -1-2009 benk pas aangemeld dus ik zal niet da meisje zijn dat jij denkt.. het is men eerste x dat ik ze vergeet .... volgende keer niet zo iemand verwijten..
Je hebt helemaal gelijk! Ik zag een paar keer pil vergeten, maar je hebt het bericht op een paar verschillende subforums geplaats! Sorry!
geen probleem hoor! njah twas een accidentje.. en jah kwas men pil paar kee rvegeten in de eerste week.. en was hel erg ongerust! maar ze zijden maak je nu maar geen zorgen.. maar nu wask eergisteren naar de dokte geweest voor een griepkene.. en hy schreef me medicijnen voor! en toen zei ik het en hij schreef direct ander medicijnen voor .. hij keek maar raar hij zij dat ik 1 maand condoom moest gebruiken... voor niet zwnger te geraken of je bent ms al zwanger zij hei... ben wel beetje ongerust
Jij hebt ook al zo'n fijne huisarts dus! Hahaha.. Ik was in het verleden namelijk wel slordig met mijn pil dus zodoende had ik voor mezelf iedere avond een alarm aangezet.. Nogmaals sorry!
ja idd een vree fijne huisarts.. niet dus.. ik denk dat ik maar eens achter een testje gaa.. is wel wat vroeg maar jah ... ik ben normaal altijd op tijd en goed met men pil maar jah kwet het niet hoe dat het komt dat ik ze nu zoveel vergeten was in de eerste weeek pfff geen sorry ik begrijp u wel ze. tzyn vélé die ( expres hun pil vergeten) i