Herkenbaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Zo een dag als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt heb gewoon een hele andere kant van mijn kindje gezien :(. Vanochtend om 10 uur heeft hij zijn 2e vaccinaties gehad. Vanaf dat moment is hij helemaal uit zijn doen. Wil om de 2 á 3 uur voeding en drinkt dan niet zijn flesjes leeg. Heeft vanaf die tijd niet meer geslapen, is ontroostbaar (wil alleen maar bij me zijn of in ieder geval in de buurt. Zodra ik hem ook boven in bed leg (wil toch proberen) gaat hij krijsen niet normaal meer.

Zou dit nou allemaal door de vaccinatie komen? Ik zit er echt helemaal doorheen aangezien manlief ook hele dag en avond niet thuis. is. Net is hij in bad geweest afgekoeld en wil nog niet slapen terwijl hij wel hartstikke moe is. Straks maar zijn laatste fles geven en naar bed. Doe ik iets verkeerd? Kunnen ze je al uittesten op deze leeftijd?

Bedankt alvast,

Groetjes vruchtje24

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn meisje reageerde op de 2 maanden prik net zo heftig, ze is toen een week van slag geweest, veel huilen/krijsen en af en toe verhoging.

ik heb haar veel getroost en niet teveel overal mee naartoe gesleept, dus voor veel rust gezorgd.

veel sterkte met je mannetje, dit komt wel vaker voor, pak hem maar lekker bij je ;)

drinken is trouwens ook troost voor babies, dus misschien heeft hij daarom vaker behoefte maar dan aan minder drinken.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Het zal nu de combinatie zijn : en warm en inentingen. Heb je al paracetamol gegeven, anders zou ik dat doen voor hij gaat slapen. en als hij koorts heeft, niet warm wegleggen, zo koel mogelijk.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oké hoef me verder dus geen zorgen te maken. Zou ik hem ook een zetpilletje mogen geven voor de nacht?

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mijn reactie en jouw reactie hebben elkaar gekruist. Ga hem wel een zetpil geven vanavond.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja lekker doen, ik heb haar toen ook een zetpilletje gegeven ;)

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heb zetpil gegeven en eindelijk na 10 uur vanochtend slaapt hij......... vooral voor hem lekker, maar ook wel voor mij :)

Deel Deze Pagina