Natuurlijk is het warm, en als ik 3 stappen heb gezet ben ik ook niet meer kurkdroog. Maar Sam heeft echt het zweet in z'n nek staan. Z'n haartjes in z'n nek zijn de hele dag door nat, en als 'ie zich druk maakt echt doorweekt! Als 'ie uit het badje komt en droog en aangekleed is begint het al weer klam te worden in z'n nek. Ook tijdens het slapen voelt z'n hoofd nat en klam aan (terwijl íe alleen in een romper met korte mouwen slaapt, geen slaazakje niks verder). Alleen bij het wakker worden 's ochtends voelt 'ie weer goed op temperatuur, om vervolgens weer van voren af aan te beginnen . Zijn jullie kleintjes ook van die zweetklieren?
Roos heeft ook de hele tijd natte nekharen. Helaas niks aan te doen. Ik laat haar wel veel meer drinken dan normaal want het lijkt me dat ze onwijs veel vocht uitzweet
Jep, veel zweet hier...ze krijgt er wel leuke krulletjes van! Lekker veel laten drinken. Zweten hoort er gewoon bij...
hier ook 1 die zweet, nek haren zijn ook nat. doe dr haren al in staartjes dan plakt het niet zo in dr nekje
Hier ook, we hebben van het weekend een stuk van zijn haar afgeknipt, dat scheelt wel. Hij is nu ook liever binnen dan buiten. Hij heeft er verder niet veel last van en drinkt veel.
hier ook echt een zweetjuin! ik geef hem veel extra drinken. ik zou het niet bij in de fles doen maar gewoon lekker fris water geven! vinden ze echt lekker met dit weer!
Hier ook al zo'n lekkertje...hij heeft vannacht tot 01.00 liggen spoken,werd zelf zo moe,dat ik gewoon in slaap gevallen ben,ging vanochtend bij meneer kijken,lag hij met zijn hoofd bij het voeteind,zijn slaapzak en rompertje zijn ook gewoon nat... Wasmachine draait hier op volle toeren..
Hier ook een zweterig meisje. Kan ook bijna niet anders, met ouders die allebei ook heel snel zweten..... Vooral aan het eind van de middag/begin van de avond is het heel erg.......
marint zweet ook erg. is vanavond met een lekker vochtig washandje op haar voorhoofdje heerlijk in slaap gevallen
hier ook, mijn meisje zweet zo erg in haar nekje en rug dat ze helemaal uitslag van heeft rode bultjes, zo zielig.