hallo, normaal heb ik altijd wat witte afscheiding ,maar dat is normaal in de zwangerschap dat weet ik . maar vanmorgen en vanmiddag was dat een beetje bruinsig alsof er wat bloed bij zat of zo. sorry voor dit smakelijk onderwerp!!!!8) maar nu is mijn vraag of dit wel normaal is of niet ,moet ik de vk bellen ??? voel de kleine nog wel gewoon. ben nu 38w en 1 dag zwanger. groetjes
Het zou kunnen dat je je slijmprop aan het verliezen bent.Als je helder bloed verliest of je gewoon onzeker voelt moet je je verloskundige bellen.
t is geen helder bloed , heb ook geen slijmprop gezien ofzo. bij de zwangersschaps gym zeiden ze wel dat ie vrij groot was , dus zou ik die eigenlijk niet moetten kunnen missen toch ??
De slijmprop kan ook in stukjes komen. Dus het zou heel goed kunnen hoor. Als je je zorgen maakt gewoon even de VK bellen!
Dat kan inderdaad, beetje rose bruine afscheiding, bruin is niet erg En ik ben nog nooit een duidelijke grote slijmprop verloren, altijd stukjes of pas tijdens de bevalling.
is er miss iemand die dit ook gehad heeft ? maak me toch wel zorgen eigenlijk . bel morgenvroeg naar de vk als t dan nog zo is .
Het bloed dat je verliest als de bevalling echt begint is dacht ik wel helder rood van kleur, als je dat dus verliest moet je je VK zeker bellen. Als ik jou was zou ik morgenvroeg je VK gewoon even bellen, dan weet je zeker hoe en wat en dat stelt je dan ook weer gerust ! Groetjes, Nikki F
nou ik laat t toch maar ff weten net om half 10 zijn mijn vliezen gebroken dus t word ff afwachten hier !!!!
jah zeker spannend . ben heel benieuwd heb al flinke pijn scheuten en de baby gaat toch nog wel te keer. ik hou je op de hoogte
Met gebroken vliezen zal het idd niet lang meer duren voor je je kindje in je armen hebt In elk geval veel succes meid!
oh lisa, wat spannend!! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling! succes hoor, en je laat het wel even weten he?
Tjee, had je toch een goed voorgevoel dat er iets was hihi. zelfde dag nog je vliezen gebroken, terwijl bruinverlies daar echt niet aan vooraf hoeft te gaan voor zover ik weet. Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat! Succes nog!
ze is de volgende dag 26 okt om 8,33uur geboren !!!! haar naam is britt we zij erg blij met haar !!!!!!