Enorme krop in mn keel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekie1981, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hoi hoi

Zijn er meer dames die dat hebben? Heb echt al ruim een week een enorme krop in mn keel - zo irritant

2. iCk

iCk Lid

3 jul 2008
    36
    0
    0
    Jah ik heb het ook zo af en toe egt heel irri

3. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had het vanochtend bij het opstaan. Dacht dat ik keelpijn had maar echt niet....

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik heb het gevoel dat ik een krop in mijn keel heb (of dat mijn keel dicht zit) als ik last van maagzuur heb.
    Misschien dat een Rennie of iets dergelijks helpt?

5. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    kan ook je schildklier zijn die iets is opgezet. vroeger toen ze nog geen testen hadden deden vrouwen een strohalm om hun nek wanneer deze brak waren ze zwanger. als het langer aanhoudt zou ik even de vk op de hoogte stellen.

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik heb nu al 2 dagen het gevoel alsof er iets in m'n keel zit wat ik niet weggeslikt krijg... echt zwaar irritant (blijf maar slikken)!
    Is het iets typisch zwangerachtig? Nog nooit van gehoord..

7. joyce20

joyce20 Lid

6 jan 2009
    9
    0
    0
    verkoopster
    winterswijk
    dat is bij mij vorige week begonnen..ook erge moeite dan met adem halen. ik zou het vanmidag eens aan de verloskundige vragen wat dat zou kunnen zijn.dan voeg ik dat wel even aan deze forum toe.

8. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Dan ben ik wel eens benieuwd. Ik had hier gisteren heel erg last van. Dacht ook dat ik keelpijn kreeg ofzo..

9. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Vandaag bij de VK intake gehad en idd het is typisch iets dat opspeelt door de hormonen.. Ik heb het nu 2 weken (vanaf week 6), en het kan wel even duren... maar het gaat ook weer over zegt ze;)
    Voordeel is dat ik me niet volprop met eten, wel genoeg eet, geen zin heb in roken (ben gelukkig gestopt ) en dit is momenteel naast onnoemlijk zere borsten en moeheid de enige vervelend kwaal

Thnx voor de reacties meiden

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hee dat heb ik ook gehad in het begin van mijn zwangerschap.... zooo vervelend alsof er een stukje brood klem zit ofzo.

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hormonen dus... ik heb het met vlagen, lijkt wel alsof ik het krijg wanneer ik zit te stressen over iets of me emotioneel niet erg lekker voel.
    Nu geen last van :)

12. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey meiden hoe voelt dat precies aan?? Want ik had vanmorgen hier ook last van net alsof er een hele grote prop slijm vast zit. Was aan het tandenpoetsen en na dit uitgespuugd te hebben gaf ik bijna over door die 'prop' ik weet nog niet of ik zwanger ben maar dat gevoel in me keel is nu weg was maar kort.

Deel Deze Pagina