Ey meiden, Heb nu sinds 4 dgn af en aan hoofdpijn. Het komt en het gaat knetter word ik er van. De ene keer is het nog erger als de andere Lees wel eens dat dit een symptoom is maar herken het nl niet.. Verder krampjes gevoel, gevoelige borsten, moe en mijn temp is nog wel mooi hoog maar die twijfel pfff Wie had dit ook? Liefs
Ik heb vanaf de innesteling tot nu nog steeds zware hoofdpijnen. Zoals ik het lees op internet zou dit wel eens zwangerschapsmigraine kunnen zijn, ik sta er mee op en ga er mee naar bed nl. Verder heb ik nergens last van dus ik vind dat ik toch in mijn handjes mag klappen. Ik hoop voor jou dat het wegtrekt, maar als het een teken van zwangerschap is, is het (ondanks de pijn) toch iets positiefs!
hmm misschien wil ik het toch te graag haha en ga ik vanalles voelen en zien ofzo Heb nu ook menstruatieachtige krampjes dus ben bang dat de duivels wel zullen gaan arriveren over 2 dagen
en al menstuatie gehad? ik heb ook wel last van hoofdpijn en duizeligheid.. maar moet ook nog me nod krijgen..