Hallo Dames! Ik ben nu 11,5 week zwanger en al meerdere goeie echo's gehad. Ik heb eigenlijk al een aantal weken wat doorzichtig slijm verlies (niet veel alleen bij het afvegen) en een wat vervelende geur. Ik ben daar eigenlijk altijd al gevoelig voor geweest maar nu lijkt de geur erger. Heel vervelend omdat je juist op DIE plek niet wil ruiken haha .... Heeft iemand hier ervaring mee en weet misschien wat het is of nog belangrijker, goeie tips om dit tegen te gaan? Dan bedoel ik natuurlijk niet wassen he hahaha, dat gebeurd meerdere keren per dag. Het is ook de ene week bijna niet en de andere week weer wel. Alvast bedankt dames! Groetjes Kelly
Klinkt alsof het een schimmelinfectie is. Dat gebeurt tijdens een zwangerschap sneller omdat het zuurgehalte in je vagina veranderd. Even met je huisarts bellen voor een kuurtje en dan is het weer over.
Ik sluit mij bij Energy aan. Vooral omdat je het erover hebt dat je 'ruikt'. Dat hoort niet dus zou even contact opnemen met je HA.
hoeft niet een schimmelinfectie te zijn hoor..heb je ook jeuk? dan wel ff checken bij de ha...maar de vele afscheiding hoort er gewoon bij en dan toch tja wassen en regelmatig van onderbroek wisselen..
Ha meiden, Nee schimmelinfectie is het niet, dit heb ik in mijn vorige zwangerschap namelijk een aantal keer gehad. Dit ging gepaard met jeuk en dat heb ik absoluut niet. Het is inderdaad meer een doorzichtig afscheiding met een vervelend geurtje. Inderdaad wat Liz zegt, vaak van onderbroek wisselen. Wordt er wel erg onzeker van, want wat ik al zei, van alle plekken is dat er één waar je NIET wilt dat je ruikt haha .... Verder nog dames Tips of die dit herkennen??? Groetjes Kelly
Ik heb er ook last van.. De ene keer erger als de andere keer. Een schimmelinfectie is het niet, want dat herken ik wel.(heb ik al een keer gehad) Het is idd erg vervelend, ook voor je partner vind ik!