Vocht uit tepels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Hallo!
    Morgen ben ik 17 weken zwanger.
    Gisteren heb ik vreselijke jeuk aan mijn borsten gehad, vooral aan mijn tepels. Toen ik even later keek, was mijn rechterborst iets nat. Toen ik op mijn tepel drukte kwam er allemaal vocht uit.
    Wat kan dit zijn en is dit herkenbaar?

    Groeten,
    Elleke
     
  2. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Het vocht wat uit je tepels komt duidt op de voorbereiding van je borsten op het eventueel geven van borstvoeding. Dat is dus heel normaal! Er zijn vrouwen die dit totaal niet hebben tijdens de zwangerschap, maar er zijn ook vrouwen die zoogkompressen moeten dragen om het lekken tegen te gaan. Loopt dus heel erg uiteen.

    Jeukende tepels zijn ook een bekende zwangerschapskwaal, helaas ;) kan heel vervelend zijn!

    Niks om je zorgen over te maken, meid!
     
  3. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    MamaMarije; bedankt voor je reactie! Fijn, weten we dat ook weer! ;)
    Zie dat jij nog maar een paar dagen hoeft! Spannend zeg! :D Heel veel sterkte met de bevalling, hopelijk mag alles goed gaan!
     
  4. Ago

    Ago Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik loop hier ook al mee rond sinds de 18 weken. Niet zo handig, maar ach, dan weet ik vast dat 'ze' het doen. :D

    Lang leve de zoogcompressen...
     
  5. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    @ elleke: tis idd spannend hier! ook al is het de tweede keer, je weet nooit wat je te wachten staat...

    en graag gedaan hoor, daar is een forum met ervaren mama's voor, toch ;)
     
  6. busster

    busster Fanatiek lid

    6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    idd de ene vrouw heeft er eerder of meer last van dan de ander maar is normaal hoor. Ik had het ook vanaf ongeveer 18 weken die jeuk was soms zo vervelend haha zie je jezelf al even krabben midden in de supermarkt of tijdens je werk haha NOT
     

Deel Deze Pagina