7 a 10 keer per week een bloedneus, nu doorverwezen naar gyn.. wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by denise23, Oct 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    vanaf het moment dat we zwanger probeerden te raken had ik veel bloedneuzen.. zo'n 3 a 4 per week ongeveer..
    ook vloeide ik erg en ik heb toen van de gynaecoloog bloedstollende tabletten gekregen, hier ben ik uiteraard mee gestopt toen ik zwanger bleek want die mag je dan niet gebruiken..

nu had ik het vorige keer al aangegeven aan de vk en die zei hou het maar in de gaten tot de volgende controle of het minder wordt.
    nu moest ik volgende week donderdag op controle maar ik heb vandaag maar even gebeld want de bloedneuzen nemen alsmaar toe.. soms 2 a 3 per dag en toch zeker 7 a 10 per week!

nu moet ik as donderdag langskomen om mn verwijzing voor de gyn op te komen halen..ze gaan dan mn bloedstolling enzo bekijken..
    ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die dit al eens hebben meegemaakt en of je toen onder controle moest blijven van de gyn of vk?

ik moet zoiezo in het ziekenhuis bevallen vanwege het vele bloedverlies bij mn vorige bevalling (ruim 2 liter)...

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    niemand?

3. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

May 31, 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    hmmm dit zet me toch wel aan het denken .....heb namelijk ook zowat elke dag bloedneuzen wordt er gek van !!!! maandag controlle eens even navragen jij alvast heel veel succes !!!!

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier ook zeer geregeld een bloedneus (vorige zw ook trouwens) vk zei dat het erbij kon horen dus hier verder geen actie..

Share This Page