Hallo Allemaal, Wij zijn net gestopt met de pil en mijn cyclus is tot nu toe 32 - 29. Morgen is mijn NOD dag als ik met een cyclus tel van 29. Ik vind het weer allemaal erg spannend en tot nu toe last van steekjes recht en links onder in de buik, duizelig gisteravond lag op bed en alles draaide en vooral last van moeheid! Vorige zwangerschap veel last van witte afscheiding maar dat was volgens mij pas na de pos. test toen. Nu geen last van.... Vorige zwangerschap ook erg ziek geweest van innestelling nu geen last dus dat beloofd niet veel goeds denk ik Maar ja we zullen zien de komende dagen...... Nog meer mensen met spanning aan het wachten.....?
Spannend! Was je bij je eerste kindje snel zwanger? Wij zijn ook net begonnen voor een tweede kindje. Er zal wel hulp van de medische molen nodig zijn maar gelukkig zijn daar geen wachttijden voor. We zijn bij de eerste na 5 jaar zwanger geraakt via ICSI.
Wel knap dat je nog kunt wachten! Ik had allang getest Ik had trouwens ook last van steekjes bij de zwangerschap van mijn zoontje!
Hey Joekie, Eerste keer was ik na 2 cyclussen zwanger. Had jaren de pilgeslikt dus was allang blij dat ik meteen ongesteld werd daarna nog 1 keer ongesteld geweest en toen zwanger! We zullen zien, ik test pas na mijn langste cyclus dit om tegenvallers te voorkomen!! We zullen zien. Leuk jullie ook voor een tweede hoe oud is jullie eerste? Groetjes Klungel
Hij is 3.5 maand oud Normaal zouden we nog even wachten maar met ons verleden met de eerste gaan we toch wat sneller weer beginnen. Zou leuk zijn als er hier nog een paar mensen kwamen die voor een 2e wondertje gaan deze maand!
Dat snap ik in jullie geval!! Ik wilde ze juist wat uit elkaar en hoop natuurlijk dat ik nu wel snel zwanger wordt maar dat is even afwachten, het komt zoals het komt!! Zou zeker leuk zijn als er meerdere mensen komen mee kletsen!!
De 17e hebben wij een start gesprek in het ziekenhuis en de cyclus erna mogen we onze eerste cryo terug laten plaatsen. Deze ronde is dus nog een beetje voor "spek en bonen"
spannend hoor! het wil trouwens niks zeggen hoor van zoonlief helemaal geen enkel symptoom gehad en nu? 1e ronde raak en ik heb me nog nooit zo zwanger gevoeld haha.
Wanneer ik ga testen? Weet ik nog niet mijn cyclus is nu 29 en 32 geweest dus als ik di nog niet ongi ben dan ga ik di een test halen en woe ochtend testen denk ik! Vanmorgen ook lekker gevoetbald en nog steeds niets op bezoek geweest Hopenlijk blijft het voorlopig weg. Fijne zondag allemaal
Hee Ik wacht met spanning tot morgen! Dan is mijn nod dag! Is ga di testen als ik nog niet ongi ben Wel al wat symptomen die ik ook bij mijn dochtertje had. Gevoelige borsten. Af en toe misselijk, emotioneel, steekjes onderin mijn buik. Vooral rechts bij mijn lies.. Dus ben heel benieuwd! Groetjes
Hallo dames, Hier is nog alles goed, last van gevoelige borsten En steekjes rechts onderin en komt en het gaat Weer weg. Verder alles goed. Als alles goed blijft gaan ga ik morgen een test halen Zodat ik woe of do een test doen. Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes Laura
Hee dames! Vanmorgen getest, negatief! Maar nog helemaal niks te bekennen van de menstruatie Keek vanmiddag in het 9 maanden dagboek van mijn dochter en daar testte ik op de nod dag ook negatief en de dag erna positief Dus ga het morgen nog een keer proberen!! Wel wat meer afscheiding waar gisterenavond heel iets rozig bij in leek te zitten. Verder niet meer gehad. En idd wat Klungel ook al zegt steekjes rechts onderin mijn buik die komen en gaan en vanmorgen wel wat menstruatiepijn.. En de "kwaaltjes die ik al had voor mijn nod.. Spannend allemaal Spannend klungel! Ben heel beneiuwd of je posi test!!! Ik houdt jullie op de hoogte
Hè vervelend maar wie weet morgen wel positief. Hier nog steeds geen rode duivels en dezelfde klachten, Met hoofdpijn nu! Morgen een test halen als het wegblijft. Ik hou jullie op de hoogte!
Was wel ff een tegenvaller idd, maar goed had dit ook bij mijn vorige zwangerschap. Mss toch net een iets andere cyclus.. Zit eigenlijk altijd op 28 dagen, maar soms (komt niet vaak voor) op 29! Verder nog geen rode monsters idd! Wel nog pijnlijkere borsten.. En dat is een symptoom die ik dus nog nooit gehad heb bij een naderende menstruatie! Maar goed we gaan het zien morgen Spannend hè? Jij ook succes morgen! Ga je moren trouwens ook testen? Liefs Dorien
Hee dames, Ongesteld geworden Ondanks dat ik het nog in mijn achterhoofd had gehouden is het een tegenvaller!! Jij al een test gedaan klungel? Hoop voor jou op een mooie knal test!! Liefs
Hmm heel vaag allemaal! Nu dus in geen velden of wegen mijn menstruatie te bekennen!! Vanmorgen was het bij het afvegen heel helder bloed! Niet veel. Daarna bij de volgende toiletbeurt nog een keer! Dus ik dacht idd chips ik ben ongesteld. Maar nu net ging ik naar de wc, helemaal niks!!?? Heel vaag, toch maar een test er tegen aan gegooid maar die was negatief! Dus ga er vanuit dat het wel door gaat zetten dan! Liefs