2 weken over tijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by loesje123, May 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesje123

loesje123 Lid

May 28, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!

Ik heb al verschillende verhalen gelezen maar ben er voor mezelf nog niet echt uit..
    Ik ben op dit moment 2 weken over tijd, 2 testen gedaan en allebei negatief. Ik heb de pil heel slecht geslikt, dat heb ik altijd gedaan (niet handig, alleen nu ik al een aantal jaar een relatie heb hebben we besloten dat als het gebeurd is het heeeeel erg welkom), en ik word altijd 2 a 3 dagen nadat ik de laatste pil heb genomen ongesteld.Nou ben ik ongeveer een half jaar geleden ook een keer niet ongesteld geworden, dit had te maken met stress. Alleen op dit moment heb ik totaal geen stress behalve van de onzekerheid. ben ook elke avond misselijk vanaf een uurtje of 7 (dus na het eten). Ook aangekomen en vaker plassen. Nu was mijn vraag is het handig om deze week naar de dokter te gaan of zal deze mij vertellen om nog langer af te wachten, in dat geval maak ik dus geen afspraak.

2. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    Hoi loesje,

Het is verschillend per dokter, de een laat je bloed prikken de ander zegt tegen je dat je nog even moet wachten en dat je misschien een wat langere cyclus zou hebben..

Maar als je 2 negatieve testen heb dan is er misschien een andere verklaring voor je kwaaltjes en late ongi.. aangezien je al twee weken overtijd ben..

Laat je even weten wat je gaat doen.. ik ben benieuwd hoe of wat..

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Denk eerder dat je lichaam van slag is door het verkeerd nemen van de pil!!!

Als je lichaam van slag is erdoor kan het wel duren voordat je ongi eraan komt
    Verders ik ken je huisarts niet wat hij zal doen, denk dat hij ook zal zeggen dat je af moet wachtten omdat je de pil geregeld bent vergeten.

Anders aandringen of bloedtest dan weet je het zeker;)

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Zou het niet kunnen zijn dat je 'gewoon' een keer je ongi overslaat? Als je de pil niet goed slikt kan je lichaam daar volgens mij nl best van in de war raken.
    Zou idd even je huisarts bellen.. Je kunt altijd om advies vragen toch! En als je een bloedtest kunt doen geeft dat tenminste duidelijkheid. Als je een goede ha hebt dan begrijpt die je onzekerheid.
    Er schieten wel gelijk allemaal 'I didn't know I was pregnant'-scenario's door m'n hoofd :p Daar doen sommigen ook een test die negatief is en vervolgens hebben ze 8 maanden later een kindje :p (maar dit is gewoon mijn TLC-brein hoor ;) )

5. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    @ hippydepippy

Jaaa hahahha TLC scenario's ook door me hoofd.. dat het zo raar en ongemerkt kan lopen allemaal. Hihihi

6. loesje123

loesje123 Lid

May 28, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja TLC scenario's had ik ook al haha, Ik heb besloten om donderdag naar de dokter te gaan en dan maar te kijken wat eruit komt.. is de onzekerheid waar ik echt gek van word..
    Ik heb altijd de pil slecht geslikt en ben altijd ongesteld geworden (op 1x na dan.) dus zou het raar vinden..
    Ik ga maar aandringen op een bloedtest.

7. chantie07

chantie07 Actief lid

Jan 29, 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Ey loesje
    Ik ken het ben onder tussen 23dagen overtijd
    Al bloed geprik enz maar kwam nog niets uit
    Testen steeds negatief
    Nu moet vd dokter het maar aankijken
    Volgende week woensdag zou ik in de nieuwe maand dan weer
    Ongi moeten worden dus ben benieuwd
    Ben al 2, 5 week dag i dag uit misselijk
    Veel plassen
    Last vd borsten gehad

Succes hoop dat je zekerheid krijgt

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar wanneer ben je nu gestopt met de pil?

9. loesje123

loesje123 Lid

May 28, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey ik ben 2 weken geleden op zondag gestopt. dus had uiterlijk die woensdag ongesteld moeten worden. ik ben heel erg benieuwd wat de ha gaat zeggen. word echt gek van onzekerheid.

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Denk dat je lichaam nu gewoon aan t ontpillen is. Dat kan een beetje dezelfde klachten geven als een zwangerschap.
    Veel succes ermee!

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Daar heb je helaas niets over te zeggen. ;)
    Na het stoppen met de pil, is het vrij gewoon dat je 'ontpilt', niet alle vrouwen, maar wel heel erg veel. :)

Gewoon ff afwachten! :) ;)

Liefs,

12. loesje123

loesje123 Lid

May 28, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar het lijkt mij niet dat als je stopt met de pil om ongesteld te worden dat je dan gelijk al gaat ontpillen.. en stel dat we geen kindje hadden gewild dan had ik pas de pil weer kunnen gaan slikken als ik ongesyeld zou zijn geweest.. tenminste dat moest ik vorige x doen van de ha..

13. Arr

Arr Actief lid

Aug 24, 2012
    249
    3
    18
    Bij 3 weken overtijd had ik besloten toch maar een 5e test te doen. En ja hoor, vet positief!! Het was echt heel duidelijk! Nog even geduld misschien. Ik wilde zelf wachten tot de volgende menstruatie. Het kan zijn dat je lichaam gewoon een keer overslaat.
    Succes!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik snap je...normaal zou je wel een ontrekkingebloeding hebben na het stoppen....

Maar omdat jij zo slecht de pil,slikt is het niet vreemd als je lichaam het niet meer snapt natuurlijk...

Daarbij wil ik je nog even zeggen dat als je zwanger zou worden en jij toch gewoon zo af en toe d pil slikt dit slecht is.
    Dus neem je verantwoordelijkheid en beslis of je wel of geen pil wilt slikken.

Ik zou even testen en is je test negatief wachten tot je ongi wordt em dan weer beginnen met de pil.

15. loesje123

loesje123 Lid

May 28, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op dit moment ook besloten om de pil niet meer te slikken. Sowieso weet ik dat het slecht is om de pil te slikken als je zwanger bent, dus ga nu ook niet tussendoor af en toe een pil nemen voor 'het geval dat er niets is', zou een beetje stom zijn.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies.

17. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ohhh wacht even! Ik las verkeerd! :p
    Ik dacht dat je op een zondag gestopt was, en dan 2 weken later op woensdag ongesteld zou moeten worden (waarom weet ik eigenlijk ook niet, hhihihi).

Dan mag je mijn opmerking als 'niet geplaatst beschouwen'! :p

*waar het hart/hoofd vol van is, hé?.....*

Liefs,

18. loesje123

loesje123 Lid

May 28, 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag mijn bloedtest gehad, dus kan maandagmiddag bellen voor de uitslag. Anders mag ik toch weer terug naar de dokter omdat ik elke avond misselijk zijn en buikpijn erbij niet gezond is (als je dat al een paar weken hebt.) dus aankomende dagen zo min mogelijk aan proberen te denken, heeeeeel moeilijk haha

Share This Page