baby op 4 baans autoweg!!!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by MaMa, Apr 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
  2. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    Verschrikkelijk, moet je baby maar zijn!

Dochtertje mag wat beter opgevoed worden zeg, hopelijk gebeurd er nooit meer zo iets.

Snap alleen niet dat je zelf gaat slapen als je ook nog een dochtertje hebt rondlopen.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje! Wat erg!

4. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

May 8, 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Ik zou me afvragen hoe het zit met beveiliging in en rond het huis..
    Ook qua afsluiting van de tuin. Misschien was de baby onrustig en wilde het oudere zusje 'behulpzaam' zijn door de baby af te leiden met spel zodat mama in kwestie kon slapen. Je weet het niet, daarvoor is het artikel te summier.

En overigens, slapen met een 7 jarige in huis? Kan prima, afhankelijk van het kind, en welke instructie je ze meegeeft. Dus dat vind ik ietwat kort door de bocht.

Dat gezegt; neemt niet weg dat het voor alle betrokkenen onwijs schrikken was, op het moment dat ze erachter kwamen wat er gebeurd was/had kunnen gebeuren.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Blijkbaar had zij een niet zo verstandige 7 jarige. Mijn dochter zou dat echt nooit in haar hoofd halen. Maar goed...zij is extreem voorzichtig met alles...dus ook niet echt een doorsnee meisje van 7.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ik doe het zelf ook met een 6 jarige zelfs,die zou het nooit in zijn hoofd halen zoiets te doen tho.. Maar ik ben alleenstaand, en net als nu ben ik enorm beroerd ik zou niet weten waar ik anders mijn uurtjes vandaan moet halen want snachts slaap ik ook slecht.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pff gelukkig is dit verhaal goed afgelopen.

Misschien wilde de idd 7 jarig zusje wel helpen ik laat mama even liggen en speel even met mijn babybroertje.

En een 7 jarige is nog niet in staat om de gevaren goed te kunnen overzien dat blijkt ook. Wel.

Mijn zoon van 13 past heel soms even op zijn zusje als ik bijvoorbeeld even snel doucht en soms s morgens maar voor de rest als ik hem echt zou laten oppassen dan is mijn dochter niet meer veilig hij kan het gevaar niet goed in schatten en dochter is te pinnig om niet naar haar broer te luisteren.

8. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn zoontje is bijna 5 en soms slaap ik ook weleens op de bank niet op.me bed, ik zorg wel altijd voor dat de balkondeur en voordeur op slot zijn en ook de ramen op slot zijn, meestal slaap ik dan toch licht en hoor ik alles, zodra ik ben bevallen zal ik denk gewoon laten, gewoon wat extra koffie drinken,

9. Aspyn

Aspyn Lid

Apr 27, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohoh wat erg zeg :(

10. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    denk dat je als ouder nog zo voorzichtig kunt zijn er kunnen altijd onverwachte gevaren voor de kleine zijn. en vind echt niet dat ze een slechte moeder is door wat gebeurd is denk niet dat zij kon voorzien dat haar dochter de kleine uit de wieg zou halen.

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Eng zeg!
    Toen mijn oudste 2 meiden jong waren (5 jaar ongeveer), deden ze ook gewoon de voordeur open (wel op de dag hoor haha), en die heb ik toen ook overdags op slot gedaan.

Nu zijn ze 11 en 9 en hebben ze nog een broertje en zusje van 5 en 1.
    Hun broertje van 5 doet het niet, alleen als de bel gaat of als hij zn zussen hoort op de galerij.
    Maar eerlijk is eerlijk, ik lig met de jongste altijd nog wel even te dommelen hoor in bed!
    Maar ik hoor alles haha

12. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Jeetje.. :$

Share This Page