Hallo dames Gister avond 1 dag overtijd klein beetje bruinverlies gehad en s nachts alleen klein beetje licht bruin en paar druppels roze nu minimaal rood verlies van hooguit dun maandverbandje half vol denk ik... Nu t gekke normaal altijd heel erg hoofdpijn tot migraine toe als ik ongesteld ben en krampen en last van rug nu eigenlijk niks alleen beetje buikpijn en af en toe een steekje enigd wat ik echt last van heb is een zwaar gevoel in me buik heb ook geen stolsels of slijm bij me bloedverlies alleen bloed en niet zoveel en gister ochtend een heel licht streepje op me test ook zo gek en vanochtend na een dipje gister me temperatuur weer boven de lijn van me eisprong Nu mijn vraag wat kan dit zijn?? Word hier onzeker van Sorry voor lange verhaal en bedankt voor lezen hoop dat iemand mij lan adviseren of antwoord kan geven
Ik ga bij bloedverlies rond je nod altijd uit van niet zwanger. Er zijn natuurlijk uitzonderinger maar die heten niet voor niets uitzondering. Dat lichte streepje op je test is wel vreemd. Heel misschien dat het een innesteling is maar dan zou je toch echt nu oplopende testjes moeten hebben! Dus als je twijfelt gewoon morgen ochtend even weer testen. Als je idd zwanger bent zou die opgelopen moeten zijn, anders zou ik toch echt uitgaan van een menstruatie. Succes!
Ik heb hetzelfde, mijn streepjes worden donkerder maar toch bloed ik ook best aardig en heb ik krampen. Het enige wat nu kan is wachten, helaas. Succes en rustig aan! hopelijk pakt t goed uit..