voel menstruatie klachten maar geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Ik ben nu twee dagen over tijd.
    Gisteren begonnen de menstruatieklachten, smorgens heel erg koud temp was 36,8
    Buikpijn en ontzettende hoofdpijn.
    Vanochtend was mn temperatuur gestegen na 37,0, ook weer smorgens wat buikpijn,en hoofdpijn maar tot op heden nog geen menstruatie...
    Hoe kan ik menstruatie klachten hebben terwijl ik geen menstruatie heb?

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Heb je al getest?

3. eline2014

Nee heb verder nog niet getest. Wil daar liever nog paar dagen mee wachten,anders vind ik het weer zo'n teleurstelling als ie negatief is..

4. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Eline,
    Oh wat vermoeiend he die vragen, onzekerheid en dat wachten..
    Ik ben nu ook twee dagen overtijd. Heb op m'n NOD een test gedaan maar die was negatief. Maar nog steeds niet ongesteld. En dat terwijl ik toch een vrij regelmatige cyclus heb... Alles spookt door mijn hoofd: is mn cyclus ineens van slag en duurt t langer? Of ben ik zwanger maar is de waarde nog niet hoog genoeg om te testen?
    En dat alles in combinatie met dingen die ik wel of juist niet voel... Ik heb begin deze week wel licht buikpijn gehad. TOen dacht ik, ik word ongesteld.. Ik denk ook steeds als ik naar de wc ga, nu zie ik bloed... Maar nee. Gek he... Ik lees ook wel eens dat zwanger symptomen lijken op menstruatie symptomen.. Maar ja... Daarnaast ben ik met vlagen soms ineens heel erg moe, en af en toe niet lekker. Maar ja, is dat zwanger of komt dat door iets anders?

Jij hebt nog geen test gedaan toch? Dat zou ik misschien toch doen.. Wie weet zegt het al wat en dan ben je uit onzekerheid. Verder helaas geen advies omdat ik in hetzelfde schuitje zit... Wachten is denk ik het enige dat we kunnen doen!

5. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Goedemorgen,

Natuurlijk is het bij iedereen anders , en zegt het helemaal niks wat ik nu ga zeggen..

Maar ik heb bij alle 3 tot een week of 8/9 gedacht ongesteld te moeten worden! Had continue menstruatiekrampen en pijn..

En bij alle 3 waren mn testen pas een dikke week na NOD positief!

Suc6! En hopelijk is het raak!

6. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is toch leuk om te lezen! :)

7. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik had hetzelfde als elise bij mijn eerste!
    Was overtuigd dat t elk moment kon komen.. had krampen!!
    Toen dacht ik grieperig te zijn en test rond nod negatief. En week later na geen ongi positief. Bleek dat ik ineens een late eisprong had gehad... tsjaa blijft een verrassing :)

8. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik heb dus precies hetzelfde heb ik al een week lang het gevoel ongesteld te moeten worden, maar toch voelt het anders dan anders. Heb al een heleboel symptomen gehad deze maand maar afgelopen donderdag (vermoedelijk op m'n NOD, heb een onregelmatige cyclus) negatief getest. Nu zoooo in spanning, ik ga morgen ochtend weer testen en hoop dat het deze keer raak is!!

Hoop hetzelfde voor jou Eline!

Eind november '14 gestopt met de pil
    45-38-24-30-43-24-RONDE 7

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik had een menstruatieachtig gevoel en oud bloed waardoor ik dacht dat de poging niet gelukt was.
    Toen ik ging testen, tegen beter weten in DACHT IK, had ik een knalpositieve ovulatietest (die schenen bij zwangerschap positief te testen en dat klopte in mijn geval dus ook ) en een heel licht positieve zwangerschapstest.
    Ik zat een paar dagen voor NOD, maar wilde weten waar ik aan toe was. Ik voelde me echt afschuwelijk verdrietig, dacht dat het game over was.
    Niet dus. :D
    Heel veel succes, laat je nog weten hoe de zaken ervoor staan?

10. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat is dus een positieve ervaring!
    Nou ik heb dus niet durven testen vandaag, ik wacht toch nog even.... morgen zit ik op m'n en na langste dag en donderdag op de langste cyclus dat ik heb gehad.. spannend.. ik blijf ook graag op de hoogte van anderen!!

Eind november '14 gestopt met de pil
    45-38-24-30-43-24-RONDE 7

11. eline2014

Hier nog steeds geen menstruatie.
    Vanochtend test gedaan,maar nog negatief.

Deel Deze Pagina