Ik heb vorige week maandag een IUI gehad (twee, mogelijk drie, follikels). Twee dagen na de IUI begonnen m'n borsten ietwat zeer te doen. Maar opvallend genoeg niet zo erg als normaal gesproken het geval is tijdens m'n luteale fase. Ze staan altijd op knappen tot een dag voor m'n menstruatie begint Dus dat vond ik al raar. Maar gisteravond merkte ik opeens dat ze helemaal geen pijn meer deden Dat kan geen goed teken zijn. Is er nog hoop? Wat denken jullie? Herkent iemand dit? Aangezien innesteling meestal ergens tussen 7DPO - 10 DPO is, baal ik echt. Heb het gevoel alsof de kans al verkeken is, alleen maar doordat m'n borsten nu al geen pijn meer doen Ik voel me al de hele dag rot door dit stomme gedoe Bah. Heb even een peptalk nodig
Hoi! Wij hebben nooit behandelingen gehad. Maar bij mij doen standaard mijn borsten pijn van eisprong tot menstruatie. Behalve toen ik zwanger was! Dus er is hoop!
Oeps, dit topic was bedoeld voor het "Zwanger Worden" board! Mijn fout, sorry! Kan één van de mods dit even verplaatsen voor me? Bedankt!!
Mijn borsten deden juist deze ronde geen pijn, terwijl normaal als ik ongesteld werd juist wel. Dusseeee, ik zou je nog niet onnodig druk maken.
Het hoort dan idd bij zwanger worden( geen kritiek van af mij) maar zag je topic staan. normaal kom ik daar niet wil je van af deze kant toch heel veel geluk toe wensen en dat je borsten je niet op het verkeerde been zetten.
Haha ja, ik had meerdere tabs open en duidelijk niet goed opgelet Oeps!! Heb al een berichtje naar de mods gestuurd
Ja ik zou willen dat ik je het verlossende woord kan vertellen.. Het is zo afwachten. Het zegt namelijk niks.. Heb je pregnyl geprikt? Dan kan het zijn dat het daardoor kwam en nu de pregnyl is uitgewerkt. Ik hoop voor je!
Heb je pregnyl gebruikt? Het kan ook daar van zijn. Borsten zeggen niets hoor, ik ben drie keer zwanger geweest en maar een keer echt pijnlijke borsten gehad. Al snap ik je heel goed hoor, tijdens de wachtweken knijp en duw ik zovaak mijn borsten in de hoop dat ze zeer doen
ik heb de afgelopen maanden eigenlijk geen last meer van mijn borsten... Misschien idd door de pregnyl? Nu ik er over na denk had ik het daarvoor wel licht... voor de pregnyl behandelingen.. Niet te druk maken, maak je jezelf helemaal gek! Weet dat het rijtje op de wachtbank lang is en langzaam opschuift. Maar toch, tijd zal het leren
In juli toen ik zwanger werd deden mijn borsten ook eerst pijn tot en dag of 6 na de eisprong,ik had toen ovitrelle gespoten. Toen mijn borsten ineens geen zeer meer deden had ik de hoop opgegeven. Tot ik 10 dpo ineens weer pijnlijke borsten kreeg en 2 dagen later een positieve test. Nu deze maand geen ovitrelle gebruikt maar eigen eisprong gehad en weer nergens last van en ben nu 7 dpo.. Toch heb ik de hoop alweer opgegeven terwijl ik weet dat het nog makkelijk kan. . Stom hè
Ik had afgelopen ronde ook tot 7 dpo pijnlijke borsten en daarna niet meer, maar helaas vandaag ongesteld geworden. Normaliter heb ik vanaf eisprong tot NOD last van mijn borsten dus vond dit ook raar... Maar ik hoop voor jou een goed teken!
Bedankt voor de reacties!! Ik heb inderdaad Pregnyl gebruikt. Moet wel zeggen dat dit in vorige rondes met medicatie nog nooit voorgekomen is Gek genoeg lijkt het alsof m'n borsten (sinds vanmiddag) weer gevoeliger beginnen te worden. Maar ik durf dat bijna niet te zeggen en geloven...straks beeld ik het me in Vreselijk, die onzekerheid