Versie bewegelijk kind

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vero0504, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    Over 1 uur is het zover...uitwendige versie van de kleine met 35w en 2 dagen. Ziekenhuistassen hoefden we niet mee te nemen, maar zekerheidshalve slepen we die toch maar mee.

Alhoewel ik mentaal voorbereid ben dat het geen prettig gevoel gaat zijn ben ik strontnerveus.

Eerste kindje, placenta ligt voor, deze kleine donder wil ook nog wel eens voetligging gebruiken en dan weer voetjes bij dr hoofd,heb al 3 dagen een basketbal in mn buik, kleine beweegt vanuit stuit als een kickboxer / de grote verbouwing. Toch heeft ze met de pretecho in week 27 met dr koppie beneden gelegen maar na 1.5 dag was ze dat kennelijk helemaal zat en lag weer in stuit.

Vandaag juist zo veel mogelijk plat gelegen zodat er zo min mogelijk spanning op mn buik staat (niet dat ik t idee heb dat dat geholpen heeft), straks 2 paracetamol innemen en mezelf goed voorhouden zoveel mogelijk op mn ademhaling te letten en bewust te ontspannen (manlief heeft al de instructie gekregen om mij te helpen herinneren als ik mn adem ga blokkeren).

Vk zei al dat als het niet lukt ik aan de gyn wordt overgedragen...wil mn VK niet kwijt ben zo blij met dr :(

Iemand nog tips om die versie door te komen straks?

2. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Komt best goed! Je zegt het zelf al. Om je ademhaling denken en ontspannen.
    Ik zeg niet dat het een pretje is maar zo ontzettend verschrikkelijk is het nou ook weer niet ;)....
    Als je een goede verloskundige hebt zal ze je bij iedere handeling precies laten weten wat ze doet en wat jij moet doen.

Heel veel succes en in hoop voor je dat het lukt en dat ze daarna goed blijft liggen!

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Sterkte en succes!
    Kijk naar je man, luister naar hem.
    Blijven ademen, zet hem op!!

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    Versie is in 4 pogingen uiteindelijk gelukt. Onze kleine dame weigerde om vooruit de rol te maken, laatste poging was achteruit en dat lukte uiteindelijk wel. Het is niet de meest geweldige ervaring maar ik had meer last van de protest schoppen van die kleine dan van de gyneacoloog.

5. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Hopelijk blijft ze nu goed liggen!

6. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    En goed liggen blijven nu kleine druktemaker! :p

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    Geloof dat ze t er niet mee eens is. Kleine trapt en wurmt enorm. En ik maar praten tegen die kleine "even zo blijven liggen tot 30 november, vanaf dan mag je komen als t je niet bevalt".

8. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Fijn dat het gelukt is. Hopenlijk blijft hij zo liggen.

9. Petra13

Petra13 Niet meer actief

Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is, hoop dat het zo blijft (maar dat zal vast wel!). :D

Deel Deze Pagina