Kan iemand me ajb een beetje gerust stellen. Ik heb donderdag voor het eerst positief getest en de testen lopen heel mooi op. (Kijk maar terug in m’n berichten) De eerste dag was ik super blij, maar steeds minder.... misschien bang dat het niet goed zit? Ik heb sinds gister af en toe pijn net onder m’n schouderbladen wat naar beide zijkanten toe trekt. Ik had vandaag wat pijn in m’n linkerschouder wat doortrok in m’n arm. Vannochtend zat er heel minuscuul donker geel/licht bruine afscheiding in m’n inlegkruisje. Maar heel weinig. Ik heb rechts onder wat krampjes wat aanhoud. Het voelt als een soort alarm de krampjes. Bij m’n dochter was ik ook meteen hartstikke blij, maar dat kwam ook spontaan. En nu doormiddel van IUI. Maar ik kan er op de een of andere manier niet zo van genieten of zo? Ik voel me wat down... hormonen? De verloskundige belde mij vanmiddag. Omdat ik de vraag ook aan haar had gesteld mbt pijn onder schouderbladen en in linkerschouder. Ik zei al dat ik op internet las over bbz. Zei vertelde me dat het hier eigenlijk te vroeg voor was voor mijn termijn. Ze heeft de echo iets vroeger gepland dan de 8 weken. Met 7 weken dus. Kan iemand mij vertellen dat ze zich in mijn verhaal herkent? Of mij gerust kan stellen?
Oh en ze dacht dat het door de hormonen kon komen, omdat er allemaal dingen in je lichaam veranderen. Dat ik er daarom last van had.
Ja hoor herkenbaar. Ik vind sowieso zwanger zijn de eerste weken zwaar k#t. Zelfs ik heb het echte genieten nu nog niet. Dus dat mensen meteen genieten en blij zijn klinkt mij dan ook bizar in de oren Krampjes zijn ook heel normaal. Je baarmoeder is nu al druk aan de slag en je lichaam reageert nu al wat sneller omdat je al eerder zwanger bent geweest. Een echo nu heeft sowieso geen nut want daar is echt nog niets op te zien. Er zit niets anders op dan te wachten tot 7 weken en aan de bel te trekken als je klachten verergeren.