Ik ben benieuwd wanneer jullie baby het meest actief is (tijdens de zwangerschap). Ik voel overdag niet zoveel schopjes maar 's avonds en 's nachts is 'ie heel actief.
Yep, 's avonds als ik voor het eerst lekker rustig ga zitten. Of overdag als ik te lang achter mijn pc zit. Komt doordat ze slapen als je zelf beweeglijk bent en wakker worden als je zelf rustiger bent (heb ik ergens gehoord of gelezen)
hier ook sávonds (vorige zwangerschap) ik hoefde maar in bed te stappen en meneer werd eindelijk een actief helaas was dat net na de geboorte nog zo hahaha dus bereid je maar voor grtz Ramona
Mijn beebje is nog erg rustig, weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of het jammer moet vinden. Kan alleen niet wachten tot man en dochter het kunnen voelen....
Ik voel mijn manneke, meestal wel overdag. Maar zo gauw ik ga slapen slaapt hij ook, hoop dat dit een voorteken is haha. groetjes Bojenna
hey, ik weet niet zeker of ik mijn ventje al gevoeld heb. ik word al een paar nachten wakker van dingen die ik in mijn buik voel. zodra ik dan wakker ben en lig te voelen wat het is, dan is het ook weg... zou dat mijn manneke zijn? ook voel ik savonds als ik op bed lig (tv te kijken) wel vanalles en als ik in de auto zit... ik ben niet zeker of dit mijn beebje is... vind het wel vreemd dat ik snachts wakker word ervan, of zou het gewoon mijn verbeelding zijn? ik slaap nog gewoon op mijn buik trouwens, zolang dit geen pijn doet kan dit geen kwaad? toch?
Die van mij gaat in principe de hele dag door! Vooral als ik aan het werk ben voel ik de kleine goed en 's avonds een paar uur voor het slapen gaan. Het zijn alleen geen schopjes maar meer geduw met de billen bovenin en elleboogjes onderin. Soms denk ik dat het kindje graag dwars door mijn buik naar buiten wil komen Gelukkig als ik ga slapen doet hij/zij ook lekker met me mee dus ik kom wat dat betreft 's nachts geen rust tekort, alleen door de vele bezoeken aan het toilet dan weer wel
Hier een hele actieve beeb. Ik voel hem nagenoeg de hele dag bewegen. Het gevoel dat ie gewoon zo naar buiten wil ken ik inderdaad ook. Trouwens wel leuk want op de echo's die ik tot nu toe heb gehad blijven we ook leuke dingen zien. Groetjes Sil
Ook ik heb een ADHD baby in mijn buik. Het gaat de hele dag door en volgens mijn vriend ook de hele nacht. Mijn vriend heeft nog wel eens spiertrekkingen als hij in slaap valt dat heeft ons kleintje vast ook!
Overdag als ik zit voor me werk dan gaat het ff te keer... en na het eten als we even op de bank ploffen dan is het net een buik wave wat er elke keer gebeurd
Ik voel em het meest als ik ga zitten, op de bank of achter mn pc, en meestal ook nog wel ff voor ik ga slapen, maar nog niet langer dan 5-10 minuten, s nachts voel ik nooit wat, en 's ochtends wordt ie geloof ik pas wakker als ik al opgestaan ben
Ik voel mijn baby heel de dag door maar ,als ik ga zitten dan beweegt hij er op los . soms zelfs als ik loop maar dan is het niet zo prettig .