Wanneer de meeste schopjes?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nijntje1978, May 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

May 19, 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Ik ben benieuwd wanneer jullie baby het meest actief is (tijdens de zwangerschap). Ik voel overdag niet zoveel schopjes maar 's avonds en 's nachts is 'ie heel actief.

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ja dat heb ik ook! En als ik op de wc zit, dan schoppen ze er ook flink op los.

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Yep, 's avonds als ik voor het eerst lekker rustig ga zitten. Of overdag als ik te lang achter mijn pc zit. Komt doordat ze slapen als je zelf beweeglijk bent en wakker worden als je zelf rustiger bent (heb ik ergens gehoord of gelezen)

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hier ook sávonds (vorige zwangerschap) ik hoefde maar in bed te stappen en meneer werd eindelijk een actief :D helaas was dat net na de geboorte nog zo hahaha dus bereid je maar voor ;)
    grtz Ramona

5. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook als ik eventjes rustig zit en vooral 's avonds en 's nachts.

6. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Mijn beebje is nog erg rustig, weet niet of ik daar nou
    blij mee moet zijn of het jammer moet vinden.
    Kan alleen niet wachten tot man en dochter het kunnen
    voelen....

7. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

Jan 16, 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    ik voel mijn baby de hele dag door.
    maar als ik op bed lig het meest

8. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    ik voel mijn meisje wanneer ik ga liggen.

9. Bojenna

Bojenna Actief lid

Oct 25, 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik voel mijn manneke, meestal wel overdag. Maar zo gauw ik ga slapen slaapt hij ook, hoop dat dit een voorteken is haha.

groetjes Bojenna

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    hey, ik weet niet zeker of ik mijn ventje al gevoeld heb. ik word al een paar nachten wakker van dingen die ik in mijn buik voel. zodra ik dan wakker ben en lig te voelen wat het is, dan is het ook weg... zou dat mijn manneke zijn? ook voel ik savonds als ik op bed lig (tv te kijken) wel vanalles en als ik in de auto zit... ik ben niet zeker of dit mijn beebje is...

vind het wel vreemd dat ik snachts wakker word ervan, of zou het gewoon mijn verbeelding zijn? ik slaap nog gewoon op mijn buik trouwens, zolang dit geen pijn doet kan dit geen kwaad? toch?

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die van mij gaat in principe de hele dag door! Vooral als ik aan het werk ben voel ik de kleine goed en 's avonds een paar uur voor het slapen gaan.

Het zijn alleen geen schopjes maar meer geduw met de billen bovenin en elleboogjes onderin. Soms denk ik dat het kindje graag dwars door mijn buik naar buiten wil komen :D

Gelukkig als ik ga slapen doet hij/zij ook lekker met me mee dus ik kom wat dat betreft 's nachts geen rust tekort, alleen door de vele bezoeken aan het toilet dan weer wel ;)

12. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

Oct 23, 2007
    104
    0
    0
    Hier een hele actieve beeb. Ik voel hem nagenoeg de hele dag bewegen. Het gevoel dat ie gewoon zo naar buiten wil ken ik inderdaad ook. Trouwens wel leuk want op de echo's die ik tot nu toe heb gehad blijven we ook leuke dingen zien.

Groetjes
    Sil

13. Anna1978

Anna1978 Actief lid

Oct 7, 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ook ik heb een ADHD baby in mijn buik. Het gaat de hele dag door en volgens mijn vriend ook de hele nacht. Mijn vriend heeft nog wel eens spiertrekkingen als hij in slaap valt dat heeft ons kleintje vast ook!

14. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Overdag als ik zit voor me werk dan gaat het ff te keer... en na het eten als we even op de bank ploffen dan is het net een buik wave wat er elke keer gebeurd

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Hier ook in de avonduren of als ik na even hard werken ga zitten...
    Dan schopt ze als een gek :)

16. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

Feb 11, 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik voel em het meest als ik ga zitten, op de bank of achter mn pc, en meestal ook nog wel ff voor ik ga slapen, maar nog niet langer dan 5-10 minuten, s nachts voel ik nooit wat, en 's ochtends wordt ie geloof ik pas wakker als ik al opgestaan ben :D

17. joyce30

joyce30 Actief lid

Aug 7, 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik voel mijn baby heel de dag door maar ,als ik ga zitten dan beweegt hij er op los .
    soms zelfs als ik loop maar dan is het niet zo prettig .

18. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Bij mij ook vooral 's avonds, overdag af en toe een schopje, maar eigenlijk bijna niet.

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn meisje begint 's avonds in bed als mams wil slapen :) Wel gezellig hoor !

20. JustSanne

JustSanne Actief lid

Mar 8, 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik voel d'r de hele dag door eigenlijk...maar het beste voel ik d'r als ik ga zitten of ga liggen

Share This Page