menstruatie na curretage HCG

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos35, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos35

roos35 Lid

4 jun 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Na precies 4 weken na curretage ongesteld geworden. Minimaal bloedverlies met bruin. Nu vind ik het vreemd dat mn eisprong dus kennelijk 2 wkn geleden is geweest? Had toen nog een knaller van een zwangerschapstest.. Is dit uberhaupt.mogelijk met zoveel HCG?
    Als er rood bloed bij zit kan het dan ook geen verkleving zijn?
    Gr

2. roos35

roos35 Lid

4 jun 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan en die is dus gewoon nog positief. Begin er een beetje moedeloos van te worden! Heeft iemand dit ook gehad?

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hmm, meestal zakt na een curretage vrij snel.je hsg
    Zou het kunnen zijn dat je opnieuw zwanger bent?
    Misschien even bloedprikken op hsg,
    En een echo? Heel veel succes

4. roos35

roos35 Lid

4 jun 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen maar had gisteren rood bloedverlies. Zou de test dan ook niet snel donkerder moeten worden? Hij blijft nu een soort van constant

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Zolang je nog hcg in je lijf hebt,is is de kans heel klein dat je een eisprong hebt.
    Ik denk dus niet dat je 2 weken geleden een eisprong hebt gehad.
    Ik denk dat je lichaam gewoon even van slag is na je miskraam.Dat is heel normaal en kan echt wel even duren.3-6 maanden is echt niet gek.
    Ik zou wel even contact opnemen over je hcg,want het is wel de bedoeling dat dat verdwijnt,dat kan lang duren,maar zou wel even laten checken of er geen restjes zijn achtergebleven.Verder kun je alleen maar afwachten,hoe vervelend ook.
    Sterkte.

Deel Deze Pagina