Hoi, Na precies 4 weken na curretage ongesteld geworden. Minimaal bloedverlies met bruin. Nu vind ik het vreemd dat mn eisprong dus kennelijk 2 wkn geleden is geweest? Had toen nog een knaller van een zwangerschapstest.. Is dit uberhaupt.mogelijk met zoveel HCG? Als er rood bloed bij zit kan het dan ook geen verkleving zijn? Gr
Net een test gedaan en die is dus gewoon nog positief. Begin er een beetje moedeloos van te worden! Heeft iemand dit ook gehad?
Hmm, meestal zakt na een curretage vrij snel.je hsg Zou het kunnen zijn dat je opnieuw zwanger bent? Misschien even bloedprikken op hsg, En een echo? Heel veel succes
Dat zou kunnen maar had gisteren rood bloedverlies. Zou de test dan ook niet snel donkerder moeten worden? Hij blijft nu een soort van constant
Zolang je nog hcg in je lijf hebt,is is de kans heel klein dat je een eisprong hebt. Ik denk dus niet dat je 2 weken geleden een eisprong hebt gehad. Ik denk dat je lichaam gewoon even van slag is na je miskraam.Dat is heel normaal en kan echt wel even duren.3-6 maanden is echt niet gek. Ik zou wel even contact opnemen over je hcg,want het is wel de bedoeling dat dat verdwijnt,dat kan lang duren,maar zou wel even laten checken of er geen restjes zijn achtergebleven.Verder kun je alleen maar afwachten,hoe vervelend ook. Sterkte.