hoi dames mijn symtomen zijn: opgezwolle buik verstopping slecht slapen,veel dromen hele pijnlijke borsten(had het ook paar dagen voordat ik ongesteld werd,maar veel minder pijn) vaker moe,dan paar dagen normaal afgelopen weekend in een schoonmaakbui rond 10 uur savonds lage rugpijn vaker plassen witte afscheiding rommel gevoel in mijn buik Ja lijst is heel lang,gelukkig niet misselijk. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik het pas zodra ik wist dat ik echt zwanger was. Het is de eerste ronde!,ik hoop gelijk raak. Nog 6 dagen voor mijn NOD zou ik toch zwanger zijn? x ausilia
ik ben een paar dagen overtijd en heb allerlij pijnen enz veel plassen. buik,lies en rugpijn. pijn in mijn borst. veel witte vloed verlies. en zo zijn er wel meer. maar nu heb ik ook ontzettend last van mn gewrichten kraken en pijn.. heeft iemand dit die net zwanger is? of weet iemand of het een symtoon is? testen nega maar heb sterk het gevoel dat het wel raak is.. O
We zijn stout geweest haha! Toch nog een kansje deze maand. Volgende maand slaan we echt over hoor! Hoe'st bij jou? Blijft spannend he..
Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje, mijn vriend en ik proberen vanaf deze maand eigenlijk zwanger te worden. We hebben ook precies het goede moment "geklust" en ik heb al een aantal dagen een weeïg gevoel in mijn ondebuik en ook steken.. Verder heb ik al 3 dagen een opgeblazen gevoel en is het rommelig in mijn buik. Ik begin stiekem een beetje te hopen, maar denk dat de kans klein is dat het de eerste keer meteen lukt... Wat denken jullie?
Ha Fleurtje, rustig afwachten,maar da's supermoeilijk...! Ow Happy..Spannend hoor Mijn banner geeft ook wat leuks aan........... -x- Marlayne
Hallo Marlayne, Ja dat is idd heel erg moeilijk.. alles wat je voelt lijkt iets te zijn.. het maakt me gek! hihi Voor jou is het vandaag ook een leuke dag! Klussen maar!
Ik vind het zo verwarrend momenteel.. ik ben in februari gestopt met de pil en was in januari al begonnen met etos zwanger worden. Nu heb ik al een week(of al langer?) last van: opgeblazen buik Veel boeren heel veel gerommel in mn buik.. soms een beetje rugpijn.. Heeeel gevoelige tepels en soms een heel vervelend steek net onder de navel.. en ook veel slijm. hongerpijn(misselijkheid maar heb dan het gevoel dat ik juist moet eten) Mijn maag voelt als een zware knoop(heel strak gevoel) en ik kan bijna niet rechtop zitten, want dan voel ik het het meest. ik zit op cyclusdag 29, en we hebben het vooral 'veilig' gedaan, omdat mijn man en ik mijn cyclus wilden afwachten. Vinden jullie het vroeg als ik maandag zou testen?
Heel veel succes allemaal Ik duim voor jullie, jullie laten het toch wel weten he?! ....écht wachten tot na NOD, maar da's mijn ervaring? -x- Mar