2e keer zwanger => innesteling niet voelen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annika, Jul 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Is het zo dat wanneer je bij een zwangerschap eenmaal de innesteling hebt gevoeld je dit bij elke volgende zwangerschappen ook voelt?

Ik ben 1 keer zwanger geweest (heb een zoontje) en heb toen namelijk de innesteling heel duidelijk gevoeld en had ook 1 dag bloedverlies. Nu vroeg ik me dus af of je dit dan bij een volgende zwangerschap weer voelt? Ik zou me namelijk ook kunnen voorstellen dat mijn baarmoeder door mijn eerste zwangerschap al een keer is opgerekt waardoor alles van binnen soepeler is? Maar.... dat is een beetje een eigen verzonnen theorie....

2. sakina

sakina Bekend lid

Jul 12, 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    hallo annika

ik heb bij mijn eerste zwangerschap mijn innesteling ook niet gevoeld...(liep uit op een mk)
    En ik heb sterk het vermoeden dat ik nu weer zwanger ben... en heb dus bij deze x ook niet de innesteling gevoeld dus het kan best dat je hem niet voelt...

liefs sakina

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb ook niet altijd de innesteling gevoeld,bij deze zwangerschap namelijk niet en bij mn eerste dochter ook niet.
    Wel één van de miskramen en bij mn tweede dochter.

4. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Ik heb ook het vermoeden dat ik weer zwanger ben alhoewel dat niet de bedoeling was... Maar door het vermoeden wat ik heb ben ik er weer zoveel mee bezig dat het inmiddels een enorme teleurstelling zou zij als het niet zo is. En ik weet het, het is gewoon afwachten maar dat blijft wel moeilijk zeg!

Maar ik vraag me vooral af of er dames zijn die het bij bv de eerste zwangerschap wel hebben gevoeld en de volgende niet.

Sakina, waardoor heb jij nu sterk het vermoeden dat je zwanger bent? Je voelt waarschijnlijk wel iets? Ben benieuwd?

Share This Page