Donderdag of vrijdag m'n eisprong gehad (donderdag pos. ovutest, vrijdag negatief, vanaf zaterdag temp.verhoging 36.8). Zondag 36.9, maandag 36.7 helemaal teleurgesteld... maar vanmorgen toch weer 37!!! Ik weet 't nu écht echt niet meer. Ik heb onwijze pijn in m'n linkerborst, vooral eind van de middag, avond en nacht. Krampjes en steekjes rond m'n baarmoeder, een tintelend gevoel wat uitstraalt naar m'n liezen sinds zaterdag... M'n innesteling kan nog niet geweest zijn, dus begrijp niet goed waar deze klachten vandaan komen. Enkel van de verhoogde progesteron, maar dit kan ook aanhouden tot het eitje verschrompeld en ik ongesteld wordt toch? Of moet dan de temperatuur al eerder dalen? Ik durf niks meer te geloven, maar hoop nu zo dat het eens raak is. @ Wannabee mam: Sterkte, het kan nog steeds misschien is je HCG gewoon nog te laag
Meis jij zegt je nod over 5 dagen te hebben, dan is het testen nu niet betrouwbaar hoor, dus dat je geen streepje ziet, zegt dus niets.... Ben heel benieuwd!!! Ik heb nu even geen steekjes in m'n liezen, wel een heel opgeblazen gevoel en heb weinig eetlust... Was zo zeker van m'n gevoel dat het nu raak is, maar heb vandaag ineens een dip. Denk dat het toch niets wordt, ben bang dat ik donderdag toch ongesteld word. Temperatuur nog wel 37,7 vanmiddag..... Vanavond weer tempen...
wanabe mam..we gaan gewoon weer door hoor!! niet opgeven!! het gekke bij mij is dat ik nog steeds niet ongesteld ben. ik ben nu bijna een jaar met de pil gestopt, het ging perfect tot 3 maand terug ofzo..nu ben ik elke keer heel onregelmatig ongi. het zeurt af en toe wel in mn buik, maar voor de rest nog niks...dus heb ik gister nog maar even een test gehaald, maar die was ook dik negatief, vanmorgen getemperatuurt, toen had ik weer 36,6. normaal was ik altijd stipt optijd ongi, maar nu.... tword er niet echt makkelijker van moet ik zeggen.
Haha erg hè! Ik ook hoor pfffff Heb nu echt het idee dat het niet zo is.... Niet leuk. Zit vandaag volgens mij op dag 28... Ik zou ongesteld moeten worden, of morgen. Had gisteravond ineens hele erge steek in m'n onderbuik, deed echt zeer en kwam ineens.... Kan zooooo niet wachten.....
goedemorgen ik voel me onzeker, twijfel heb ik dan toch alles meer ingebeeld? Meet mijn temp sinds enkele dagen en normaal heb ik altijd onder temp, nu toch ongeveer een halve graad hoger dan normaal. Ben verder bezig mijn rommel op te ruimen, en dat voelt goed.. Marik ga je vandaag of morgen testen?? spannend.. duim voor je. Je hebt gelijk heb veel te vroeg getest, dank voor je steun. Ga nu braaf wachten tot vrijdag,, hopelijk hebben allebei 2 streepjes deze week. an12 lastig zeg,, zit ik al te mopperen over een paar dagen, hopelijk wordt je snel ong- of nog liever een positieve test.. sterkte iedereen en bedankt voor alle steun.. kim zwanger niet zwanger zwanger niet zwanger zwanger
ben vandaag ongi geworden..terwijl ik hier gesproken altijd heel erg last van heb, heb ik er nu helemaal geen last van.. wat zit een mens toch raar en elkaar zeg pff
Jaar maar zag dat je al berichtje had geplaatst! Zwanger dus, zooooooo raaaaaar gevoel! Zag dat we zon beetje dezelfde leeftijd hebben, grappig, ik word begin volgend jaar 24
oooo vind het echt super voor je!!! hoop dat ik ook snel een berichtje daar kwijt kan met de melding dat ik zwanger ben ow wat leuk had ik nog niet eens gezien..ik ben 22 idd. ik ga denk ik ovu testen bestellen..misschien maakt dat het iets makkelijker. heb je al last van vervelende dingetjes??
Ja leuk hè, ik gun het je zo, wat een top gevoel! Ovu testjes zijn ideaal! Rond je eisprong gewoon op tijd beginnen en dan zie je vanzelf wanneer je wat moet gaan ondernemen. Ik had een supertest toen en wist zeker dat dat m'n eisprong zou zijn. Heb toen meteen 2 dagen achter elkaar m'n best gedaan haha. Maar moet ook wel zeggen dat m'n lichaam echt heel goed meewerkt. Juiste cyclus meteen na het stoppen van de pil, gewoon super! Ik werd altijd op de tijd zelfs ongesteld... Nog geen last van dingetjes nu.. Ja heel erg moe, maar weet niet zo goed of dat echt daar door komt! Mwah verder nog niet misselijk of iets. Weinig eetlust... En ja erg leuk beetje dezelfde leeftijd! Schiet jij maar op met die zwanger banner onderaan je berichten haha!
haha ik zat pas nog te kijken hoe je zo'n banner onder je tekst krijgt maar ik snap r geen drol van joh hahaha wat voor ovu testjes heb jij gebruikt dan?? ik heb sinds een aantal maanden in 1x geen regelmatige cyclus meer..meestal loop ik een paar dagen of zelfs een week over..dus voor mij is het heel lastig..die ovu testjes ga ik ook ff bestellen..als ik weet welke goed zijn tenminste
Ehmmm van testpoint. Lagen bij de etos, maar hebben ze vast ook ergens anders? Paars/roze doosje! Dat is balen zo onregelmatig! Bovenaan de site staat een kopje banner. Bijna helemaal bovenaan onder die foto van mama band. Als je daar op klikt kies je een banner en vul hele gegevens in en dan zie je onderaan de code die ze ervan gemaakt hebben voor forums. Die kopieer je en plak je in je handtekening. Je handtekening kan je weer vinden bij gebruikersinstellingen als je op je eigen naam klikt. Gaat het lukken denk je?