Meiden, afgelopen zaterdag was er op mijn test een heel klein mini streepje te zien maar door vele hier op de site niet. Vanmorgen en vanmiddag weer een test gedaan en zie het resultaat!!!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd! En je bent al meteen 5 weken en 5 dagen joh, dat gaat al snel. Hoe doe je dat
Dat komt door advies van de vk. 28 okt ongesteld geworden vanwege een mk. Ik wist neit precies vanaf wanneer ik moest rekenen. We houden die datum aan tot we een echo hebben gehad waarop we kunnen meten hoever ik ongeveer ben.
@lentekind... heb jij ook een miskraam gehad? Ik heb het dit weekend meegemaakt en gisteren naar de gyn geweest en mijn cyclus is sinds zaterdag opnieuw gestart... ik had normaal een cyclus van ongeveer 32 dagen. Ben jij direct daarna zwanger geworden?
Hoi, wat verdrietig dat je dat ook moet meemaken. Het is zooo #&%@. 28 okt begon met veel kramp en in de ochtend ook bloedverlies. vanaf toen is de nieuwe ronde dus eigenlijk begonnen ook al mocht ik eht van de vk officieel geen ronde noemen. Dit was een herstel ronde voor mijn lijf om het zo maar te noemen. Wel had ik gewoon groen licht om ervoor te gaan. Ik prijs mezelf ontzettend gelukkig dat het alweer raak mag zijn. Vandaag had ik me ingeschreven bij de vk. Ze belde meteen terug en vertelde dat ik evengoed maar moest rekenen vanaf de eerste dag, dus de 28ste. Vandaar dat ik nu al 5.5 ben. De 28ste krijg ik een echo/hartje om te kijken hoe het daarbinnen is. Ik wens jou heel veel sterkte en ik hoop dat je hetzelfde geluk mag hebben als dat ik heb gehad!