natuurlijk zwanger geworden nadat man is behandeld voor zaadbal kanker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eefjespekkie, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    De vraag zegt het natuurlijk al...

Zijn er hier dames die op de natuurlijke manier zwanger zijn geraakt nadat hun man/vriend is behandeld voor zaadbal kanker?

Wij zitten nu in dit proces.. 4 jaar geleden heeft mijn man dit gehad ik was toen zwanger en 4 dagen na dit vreselijke nieuws bevallen van een gezonde zoon!
    1 zaadbal hebben ze verwijderd voordat ze met de chemo gingen starten. voor de zekerheid hadden we toen zaad in laten vriezen maar paar maanden terug te horen gekregen dat zijn zaad toch weer normaal is terug gekomen en van goede kwaliteit is..

De kans is er dus om weer natuurlijk zwanger te worden.. maja er is wel 1 zaadbal minder..

Ben benieuwd of er mensen zijn die dit zelfde hebben meegemaakt..

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi! Wat een naar verhaal, maar wat een goed nieuws daarna! Ik hoop dat het jullie gegund is.
    Geen ervaring hier, maar is Lance Armstrong toen niet het zelfde overkomen? Ik weet wel dat hij daarna nog drie kinderen heeft gekregen? maar is misschien niet dezelfde situatie? Maar goed, met zo'n groot forum is er vast iemand die jullie kan helpen.

3. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    dank je wel voor je reactie...

ja lance armstrong had hetzelfde inderdaad..
    Maar voor zover ik weet zijn zijn kinderen niet op de natuurlijke manier verwekt maar weet dat niet zeker..

Ja ben benieuwd of er reacties komen... ik kan me ook bijna niet voorstellen dat wij de enige zijn op dit forum..

4. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Lees net dat hij er vijf heeft en dat de laatste twee bij zijn nieuwe vrouw als het goed is wel natuurlijk zijn gekomen, hoewel hij zelf zelfs dacht dat hij onvruchtbaar zou zijn. Dus in ieder geval hoop voor jullie dat het gewoon kan! Maar ik hoop dat je nog meer positieve verhalen krijgt van mensen die er zelf over kunnen vertellen.

5. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    ja graag mensen kom maar met die positieve verhalen... haha...

ach ja misschien kan ik vanaf zondag zelf een positief verhaal melden..

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier precies het zelfde verhaal bij ons ze checken het bij ons niet we mketenngewoon gaan proberen en na een half jaar pas checken..
    Het is wel ingevroren

Deel Deze Pagina