hallo meiden, precies een jaar geleden was ik zwanger. Helaas is dit geeindigd met een ma. Een jaar later, nu, ben ik weer zwanger ik had wel pas na 4 dagen na nod licht positief getest. Ik ben bang dat de hcg niet goed oploopt. Heb wel drie dagen later nog een test gedaan en deze was wel iets donkerder, maar niet knalpositief. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Tot op heden voel ik niet dat er iets gebeurd in mijn baarmoeder, geen enkele kramp of groei gevoel. Ik heb alleen een beetje gespannen borsten. Ik ben nu weer bang dat het vruchtje niet groeit nu ik niets voel. Voel me echt niet zwanger. Heb ook geen kwaaltjes: geen misselijkheid, geen moeheid, geen veranderde reukvermogen of smaakvermogen. Wie oh wie kan me geruststellen...
Kon ik het maar meid. Ik zit met zelfde probleem. Ik had erg vroeg positief getest maar ben juist meer wakker dan vermoeid. Geen last van borsten, misselijkheid of wat dan ook. Vanochtend had ik licht buikpijn en oud bloed verlies. Ben volgens mijn telling 4 wkn en 5 dgn. Hiervoor had ik op 1 sept een vroege mk(5.5 wkn) gehad en zwangerschap in januari bleek uit de echo van 7.5 wkn, een leegvruchtzak te zijn. Dit is zo niet leuk
Hi. Ik ben ook 5 weken zwanger en merk echt nauwelijks wat. Soms lichte steekjes maar verser niets. Niet moe niet misselijk geen gespannen. Borsten; helemaal niets...
Ik had dit ook. Ik dacht heh waarom is me buik zo plat waarom voel ik niks en ja hoor met 11 weken begon het overgeven en pas met 20 weken buike gekregen
Niks aan de hand dames hier pas na 6/7 weken dat ik wat kleine dingetjes begon te merken, was toen alleen wat vermoeider dan normaal! Hier ook helemaal niet misselijk geweest ofzo, alleen maar moe en last van m'n darmen. Soms wel gek, omdat je vaak juist alleen de verhalen hoort van dames die het behoorlijk zwaar hebben gehad door bijvoorbeeld misselijkheid, maar hier gaat alles helemaal top, de kleine groeit goed en mama voelt zich ook goed
Meiden dank voor de reactie. Voel me zo onzeker omdat ik echt niets voel. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik in week 5 nog plopjes en rommelende darmen. Dat heb ik nu totaal niet. Het lijkt alsof er niets in mn lichaam gebeurd. Ik heb echt totaal nergens last van en geen gevoel bij. Als ik niet zou hebben getest wist ik niet dat ik zwanger zou zijn. Ik voel me nu gewoon zoals normaal, niet moe, niet misselijk, geen kramp.
pfoe, ik wist 't pas na 9 weken en daarvoor misschien net 1 weekje anderhalf een 'voorgevoel' gekregen. daarvoor nog helemaal niets gemerkt. dus zou me er niet zo druk om maken. kwaaltjes krijg je nog genoeg
Niet iedereen heeft last van zwangerschapskwaaltjes. En dan zeggen mensen wees er maar blij mee, terwijl het aan de ene kant best fijn is om van jouw eigen lichaam de bevestiging te krijgen dat er iets gaande is. Maar om je gerust te stellen... het enige waaraan ik wist dat ik zwanger was, waren een wiebelende baby (pas na 20 weken ofzo) en een groeiende buik (ook pas heel laat).
Kan me wel wat bij voorstellen dat je zo onzeker bent. Je wilt telkens de bevestiging dat je zwanger bent al ben je dat wel gewoon. Ook gezien je eerder mk in het verleden. Probeer toch een beetje te genieten van deze tijd en vertrouw op je lichaam. Bij mij begonnen de symptomen pas bij 6a7 weken . Soms nu nog ben ik bang bij elke echo dat het hartje niet meer klopt. Ik heb soms dagen dat ik mij niet zwanger voel. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe. liefs
Hier nog één met bijna geen klachten. Heel af en toe nog pijnlijke borsten (alleen 's avonds even) en gister even buikpijn. Ben maar 2 dagen echt misselijk geweest. Ik heb echt zoiets van laat me alsjeblieft gewoon lekker misselijk worden enzo dan weet ik waar ik aan toe ben Ik kan me niet veel meer herinneren van het beginstadium van mijn 1e zwangerschap maar volgens mij ben ik toen ook bijna niet misselijk geweest. Ook mijn man kan zich niet herinneren dat ik toen echt ziek ben geweest.
Hier ook morgen 5w en nergens last van, buik begint zelfs platter te worden. Enige wat ik heb is dat ik niet zo veel kan eten als voorheen (wat ik niet erg vind), ben reeds 2kg kwijt ook. uitgerekend voor 10/7/2015, morgen bloedcontrole
Ik heb behalve pijnlijke borsten nergens last van en ben nu ruim 12 weken! Heb ukkie al 3 x gezien en vanavond voor het eerst gehoord. Maak je niet al te druk, dat is niet goed namelijk! Een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Had ik ook toen ik zwanger was in 2010. Het is dat we in de mmm zaten en na een maand spuiten een echo kregen anders had ik niet eens in de gaten dat we zwanger waren. Pas na 14 weken begon ik te groeien en kreeg ik bandenpijn. Tot die tijd echt werkelijkwaar nergens last van. Niet misselijk, geen pijnlijke of grotere borsten, geen ene kramp...niks. dus hou hoop. Maar snap de onzekerheid. Als je zwanger bent, wil je het voelen en zien.
Joh dat is zooo verschillend! En dat je nu die plopjes niet voelt zegt helemaal niets. Bij de eerste was ik totaal niet wetende dat ik zwanger was, terwijl het kind nu bij wijze van nog maar net ingenesteld zat en ik heb het geweten hoor! De kleine draak zit er nu 19 weken in en wij noemen het nu al de mini terror in wording hihi. Tussen deze twee in heb ik een miskraam gehad, dit was met 7 weken en de twee weken daarvoor was ik misselijk, voelde van alles, en het was erg aanwezig. Alsnog ging het fout.
vorige keer had ik van van alles last; misselijk, steekjes, moe... dat is geëindigd in een miskraam. Nu voel ik juist vrij weinig en dat vond ik in het begin wel spannend. twijfelde bijna of de test het wel goed had! maar mijn man zei toen: 'lies, er zijn vrouwen die niet weten dat ze zwanger waren tot ze ineens weeën kregen.' ook wanneer ik mijn moeder vraag was het antwoord dat ze 4 keer zwanger is geweest en juist de keer dat ze veel voelde was het niet goed met het kindje en. kreeg ze een miskraam. ook mijn zus, tante en twee van mijn vriendinnen voelde juist niks totdat de kleine begon te bewegen. Voor mij is het dus zo dat geen kwaaltjes meer zeggen over een goede zwangerschap dan veel kwaaltjes de omgekeerde wereld dus!
Hi dames, Ik sluit mij hier graag bij aan.. Begin oktober een miskraam gehad, wel vroeg (4 weken).. Tot onze grote verbazing (of toch niet want voelde me anders dan anders) vorige week weer positief getest. Volgens de berekenen ben ik tussen de 5 weken en 5 weken en 3 dagen zwanger.. Ook ik heb nergens last van op licht gevoelige borsten na (wil ik het voelen moet ik er wel op drukken).. En ik voel mij licht vermoeid of wazig eigenlijk maar dit komt volgens mij gewoon door de slechte nachten (slaap slecht, elke nacht standaard tussen 0400 en 0600 uur wakker) Hier dus ook enorme onzekerheid en angst. Kan mij niet voorstellen dat ik zwanger ben.. Hoop zo dat het goed gaat! Ik wens jullie allemaal een fijne en zorgeloze zwangerschap!
Ik nu zes weken en twee dagen, en van de een op de andere dag; kotsmisselijk de hele dag door! (bij 5w5d) ik neem mijn woorden terug van 'voelde ik maar wat'
Dat je nergens last van heb zegt niks ik had bij me eerste zwangerschap ook! me gyne legde me uit dat niet iedereen overal last van heeft de 1 heeft veel kwaaltjes en makkelijke bevalling en andere geen kwaaltjes en rot bevalling. bij de ene stijgt hcg na de kop en andere niet. Dat zegt niks ben nu zwanger van 2e. en ben al deze kwaaltjes niet gewend, omdat bij me zoon niks nda had. ben nu de hele dag misselijk ik wil de zelfde zwangerschap als me zoontje!! hahah