heey hoi dames.... ik denk dat ik last heb van een van 'probleem" ik heb 2 dagen geleden van de etos een test gedaan.. een heeeeeeeeeel licht streepje, ik dacht dat ik het niet goed gezien had, dus dat het niets was. had de test al weggegooid.. tot ik er s avonds in eens weer aan dacht en aan mn man liet zien.. ook hij kon het streepje zien als je de test op een bepaalde manier bewoog.. dus we waren stiekem een beetje enthousiast nu het vaage gedeelte van mij verhaal... 3 dagen voor dat ik de test gedaan had, heb ik een bloeding gehad.. met donkerbruin bloed.. best veel had een tampon nodig ( sorry voor de vieze praat) dit was alleen die middag de dagen er na niets meer.. nu vandaag (5 dagen na 1e bloeding) weer een bloeding zelfde verhaal donker bloed en weer best veel... en zeur gevoel in mn buik.. normaal heb ik een cycl van 31 dagen.. altijd.. maar afgelopen maand was het in eens 28 dagen... woensdag is mn nod van de 31 dagen cyl en vandaag van de 28 dagen.. komt iemand dit miss een heel klein beetje beneknd voor? loop er namelijk de hele dag aan te denken... liefs mij..
heb een poging gedaan maar ons toestel ( net nieuw) maakt hem heeeel vaag van dichtbij... dus je ziet niets.. helaas!
anders moet je echt geduld hebben en een paar dagen wachten om opnieuw te testen. en dan met CB digital
jah... maar die bloedingen zijn die niet heel raar? en van welke cycl moet ik nu uit gaan de 28 dagen of 31 dagen? eenig idee?
bloedingen komen wel vaker voor in verschillende vormen heb ik gelezen dus het kan van alles zijn. durf het dan niet te zeggen. Heb veel verhalen gelezen waar ze het over bloedingen hebben. dus ik zou er maar geen zorgen over maken. het is wel een andere soort bloeding dan je normaal krijgt? over je cyclus zou ik niet weten.
Van mijn 1e kreeg ik bij ong 7 weken ook een bloeding, maar er was gelukkig nisk aan de hand. Bloedingen zijn normaal, als ze zonder krampen zijn, niet helder rood en heel veel, dan moet je aan de bel trekken.
dank voor de reactie.. ik denk dat ik maar moet afwachten hoeveel dagen mijn cycl is deze maand,.. het was allemaal gewoon heel nieuw.. en spannend... het heeeele vaage streepje en die bloeding dagen tussen door...