Ik heb gisteren een pretecho gehad en ben er nog helemaal onderstebovenhoteldebotel van. Ik weet het zéker; mijn kind is de mooiste van de wereld!! Maar ben benieuwd of jullie bij de geboorte een gevoel van herkenning hadden, nav die pretechobeelden? Of was het toch een totaal ander kindje?
Ik had bij me jongste een 3de echo. En toen hij geboren was kon je de foto van de 3de echo ernaast houden en leek precies. Stond er wel van te kijken. Hij was precies zoals ik me herinnerde van de echo.
Ja, ik herkende de bolle spekwangetjes van mijn zoontje direct na de geboorte! En ook zijn neusje trouwens. Wat een onwerkelijk gevoel af en toe hè? Lekker van genieten!
Ja beide leken precies op de echo. Zo schattig. Iedere moeder en vader vinden hun kind de mooiste. Komt door een stofje in de hersenen. En natuurlijk is je eigen kind altijd de mooiste. Geniet ervan.
ja hier ook hoor, de pretecho foto is echt hetzelfde als de pas geboren foto. Ben daarom ook reuze benieuwd naar hoe deze eruit ziet. Toen ik nl tijdens de 3d echo het eerste beeld van het gezichtje te zien kreeg schrok ik omdat het net was of ik onze 4 jarige dochter zag. Heel benieuwd of onze kindjes straks echt zoveel op elkaar lijken.
Goed topic! Ik word blij van de reacties die ik hier lees. Ons meisje is zo schattig, maar ik dacht dat ze vast nog helemaal zou veranderen.
Heeeeee, prik die mooie luchtbubbel niet door wil je! Mijn kind ís de mooiste, stofje of geen stofje.
Oudste kon ik niet goed zien op de 3D/4D echo. Hij bewoog enorm veel en hield steeds zijn hand voor zijn gezicht. Alleen zijn neusje was enorm karakteristiek (heel klein wipneusje) en herkenbaar. Jongste is wel heel goed te herkennen aan de bozige frons die zij op de echo al had. Ook haar neus was goed herkenbaar, en haar lange voeten.
leuk om te lezen!!! wij gaan volgende week vrijdag voor 3D en ik was ook idd benieuwd of er herkenning zal zijn! (schijnt dat hij/zij dikke lipjes heeft (zien we op gewone echo) ben benieuwd of dat in 3d ook zo is, want papa in spe heeft dat ook hihi ) zelf denk ik ook idd wel dat de baby er zo uit ziet als bij geboorte. beelden zijn natuurlijk realistisch en ik ben bij de echo 28wk dus er zal vast niet veel veranderen. en Zara....jouw beeb is de allermooiste!!! niks geen stofje hihi maar mijn ukkie is voor ons de mooiste (sorry haha)
Bij het totaal beeld van de fotos heb ik niet zoiets van jaaa dat is der. Maar als je goed kijkt naar de vorm van haar mondje en hoofdje enzo heb ik wel zoiets van ja dat is der. Ik vind over het algemeen dat dingen veel groter en dikker lijken op de 3D. Was bij beiden dochters zo. De houdingen herken ik wel, zo ligt ze nu ook in de wieg enzo.
bij de eerste was dit wel het geval! het wipneusje, de bolle wangetjes.. alles klopte precies!! nu bij de 2e weer een 3d echo laten maken maar dit kindje ziet er totaal anders uit dat de oudste! dus ben zo benieuwd hoe ze er in het echt uitziet!
Ik herkende ze wel ja. Bij de oudste was duidelijk te zien dat hij op papa lijkt en de jongste was bij de pretecho al overduidelijk MIJN evenbeeld. Heel leuk!
Ik wou dat ik het wist hoe onze kleine er uit zag! We zijn al 3x weggeweest voor de echo, maar hij/ zij heeft steeds de armpjes en voetjes voor het gezicht. Wat we ook doen, die gaan niet weg! Het enige wat de kleine doet als we tegen de buik tikken is terug tikken alsof hij/ zij wil zeggen; laat me met rust! Geweldig toch!! Het is nu al een klein eigenwijsje, ofwel evenbeeld van zowel vader als moeder. Zaterdag weer een poging!
Hier ook. Als ik nu de foto's vd 3D echo bekijk herken ik m'n dochter gelijk. Vorm van der gezicht en gezichtsuitdrukking. Ga met deze zwangerschap zeker weer een 3D echo doen. Vroeg me af wanneer de beelden nou het mooist zijn? Met welk termijn hebben jullie de echo gedaan. Ik toen met 28 weken volgens mij.
Kon mij bij de 3d echo niet echt goed inbeelden hoe de kleine eruit zou zien. Bij geboorte ook niet meteen herkenning van de 3d echo. Pas toen we de foto van de 3d echo naast haar hoofdje hielden konden we het goed zien. Was echt als twee druppels water, maar zagen we pas op het moment dat we de foto erbij hielden.