Herkende jij jouw baby van de 3D/4D echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zara75, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier niet, hoor. Wel dr neusje, maar voor de rest niet..

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Heb even een foto ervan opgezocht, haal hem vanavond weer weg, maar vond het zo lijken!

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik weet nog niet in hoeverre het klopt, maar die van ons keek op ieder 'shot' weer met een ander smoeltje. Toen ik hem/haar voor het eerst in 3D zag, zag ik wel gelijk mijn vriend erin! Echt 1 op 1 gelijkenis. Maar daarna juist weer een heel fijn, muizen-snoetje... Dus ik weet het echt niet!
    Maar ik denk dat echte karakteristieken wel overeen zullen komen... Zoals hier de neus, de wenkbrauwen ( botstructuur ) en waarschijnlijk de heerlijke bolle wangetjes.

Nog even wachten en dan kunnen we vergelijken! :)

4. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

13 nov 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat net nog met manlief te kijken naar onze 3d foto's en ukje staat er echt verschillend op, ik heb echt zoiets van, op welke foto zal ukje het meeste lijken, geen idee, hihi. Wel hele lieve bolle wangetjes een plop neusje, een heel mooi wondertje, hihi. Ben ook zwaar verliefd :). Kan uren naar de foto's kijken. Nog even drie maandjes wachten en dan weten we het.

5. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Wat een leuk topic!
    Wij hebben morgen de 3D echo!
    Nu ben ik helemaal benieuwd!! :D

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier gelukkig niet haha, zoonlief lag al heel vroeg met z'n bolleke naar beneden richting indalen. Lag dus voor helft met z'n gezicht in de placenta die bij mij achter en laag lag. Kortom slechte combi voor mooie 3D echo. Mocht tot 3x terug komen, maar meer als een wangetje,neusje en half mondje kon ik er niet van maken.. De rest waren griezel foto's waarvan de echoscopiste me echt heeft moeten overtuigen dat dat placenta was en geen misvormd deel van mijn o zo mooie zoon :)

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Nee ik vond van niet, maar ze nam wel dezelfde houding aan als die we op de echo had gezien toen ze er eenmaal was (armpje voor gezicht). Dat was wel heel grappig om te zien!

8. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik word wel benieuwd naar dat mooie kindje van je!
    Showen!!! :D

9. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Jaahh ik herkende mijn kleine gelijk... Nu is zijn broertje in de maak en volgens de 3d echo lijken ze sprekend op elkaar... Ben zooo benieuwd...
    Hieronder heb ik de broertjes naast elkaar gezet.
    Bekijk bijlage 299453

10. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ooh leuk topic! Wij mogen over twee weken eindelijk even kijken, en ben nu nog nieuwsgieriger!! :D

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik herkende hem zeker! Het was zeld zo mooi dat hij op de echo al op de zoon van mijn zus leek! En nu lijken ze net broertjes

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    oke hier komt hij/zij!
    Kijk die lipjes en dat neusje, smelt!!!!:)

13. giraf

giraf Niet meer actief

Oh dat neusje inderdaad! Zo lief :)

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja heel duidelijk, zo mooi om te zien:)