Ik weet nog niet in hoeverre het klopt, maar die van ons keek op ieder 'shot' weer met een ander smoeltje. Toen ik hem/haar voor het eerst in 3D zag, zag ik wel gelijk mijn vriend erin! Echt 1 op 1 gelijkenis. Maar daarna juist weer een heel fijn, muizen-snoetje... Dus ik weet het echt niet! Maar ik denk dat echte karakteristieken wel overeen zullen komen... Zoals hier de neus, de wenkbrauwen ( botstructuur ) en waarschijnlijk de heerlijke bolle wangetjes. Nog even wachten en dan kunnen we vergelijken!
Zat net nog met manlief te kijken naar onze 3d foto's en ukje staat er echt verschillend op, ik heb echt zoiets van, op welke foto zal ukje het meeste lijken, geen idee, hihi. Wel hele lieve bolle wangetjes een plop neusje, een heel mooi wondertje, hihi. Ben ook zwaar verliefd . Kan uren naar de foto's kijken. Nog even drie maandjes wachten en dan weten we het.
Hier gelukkig niet haha, zoonlief lag al heel vroeg met z'n bolleke naar beneden richting indalen. Lag dus voor helft met z'n gezicht in de placenta die bij mij achter en laag lag. Kortom slechte combi voor mooie 3D echo. Mocht tot 3x terug komen, maar meer als een wangetje,neusje en half mondje kon ik er niet van maken.. De rest waren griezel foto's waarvan de echoscopiste me echt heeft moeten overtuigen dat dat placenta was en geen misvormd deel van mijn o zo mooie zoon
Nee ik vond van niet, maar ze nam wel dezelfde houding aan als die we op de echo had gezien toen ze er eenmaal was (armpje voor gezicht). Dat was wel heel grappig om te zien!
Jaahh ik herkende mijn kleine gelijk... Nu is zijn broertje in de maak en volgens de 3d echo lijken ze sprekend op elkaar... Ben zooo benieuwd... Hieronder heb ik de broertjes naast elkaar gezet. Bekijk bijlage 299453
Ja, ik herkende hem zeker! Het was zeld zo mooi dat hij op de echo al op de zoon van mijn zus leek! En nu lijken ze net broertjes