hey dames, ik ben nu 5 weken zwanger dus nog kort maar ik heb nu al het gevoel of alle energie die ik heb in mijn buik zit, ik ben echt de hele tijd zo moe. Herkennen julie dit of hebben julie dit ook? gr suuzie
Ja dat heb ik ook. En als ik me erdoorheen zet en toch van alles ga doen, dan word ik gelijk afgestraft en hang ik boven het toilet.
hey hey, dit herken ik maar al te duidelijk. Heb zelf tegen half 5 een mega dip en kan dan zo slapen, ( de hele dag meer moe als anders)wel heb ik als ik s'nachts naar de wc moet (heel vaak dus) dat ik dan juist heel moeilijk weer kan slapen, het hoort erbij, maar heb al vele gehoord dat het na de 12e week minder moet zijn. maar het is niets om je druk over te maken liefs
Tja, je lichaam is hard aan het werk dus het is niet zo raar dat je heeeel moe bent.... Ik ben in ieder geval wel de hele dag heeel moe en slaap samen met mijn dochter tussen de middag om het een beetje te redden tot het einde van de dag!
Ja hoor,ik herken ik het goed. Heb nergens zin in. Slaap 'snachts slecht en als ik slaap,droom ik regelmatig. Verder heb weinig tot geen symptomen, van begin al niet, soms vraag ik me af of het nog wel zo is. Soms ongi krampen of lichte buikpijn. gr, Marielle
Jahoor meid, Ik denk dat bijna alle zwangeren dit wel hebben. Bij de meeste gaat net na het eerste trimester over, ikzelf heb er bij mijn eerste zwangerschap tot de 25e week veel last van gehad. Nu ben ik ruim 17 weken en ga ik 's avonds nog steeds voor 20.00 uur naar bed. Niet echt gezellig voor manlief maar dat is dan jammer.....
Suuzie, ik herken het, ben zelf ook 5 weken zwanger (weet het sinds gister pas hihi) en ben ook zoooo ontzettend moe. Net even een uurtje wezen winkelen, en ben kapot! Viel in de auto zowat in slaap hahaha. En net zoals Marielle vreemde krampjes in mijn onderbuik.. ze zeggen dat dat je baarmoeder is die zich aan het rekken/aanpassen is.. maar het is allemaal nog zo wennen.
hey meiden ook hier hoor. ook heel erg moe. en probeer elke dag het rustig aan te doen. helaas heb ik een druk leventje en werk ik 4dg in de week gewoon. en 2 koters die rondlopen. dus als ze op schoolzitten en t is hier in huis rustig probeer ik ook ff te liggen. totdat dr weer visite aan de deur staat. want das tot nu toe al iedere keer t probleem. dak mensen over de vloer krijg die mij zooo graag willen zien
Ik herken het ook hoor. Ben zo moe, echt niet normaal meer. Ik slaap echt elke middag zeker 2 à 3 uurtjes om het vervolgens de rest van de dag weer vol te houden. Heb het er allemaal heel erg graag voor over hoor, maar ik hoop wel dat het na de 12 weken een beetje minder wordt
ik heb het er natuurlijk ook voor over!!! alleen hoop dat het wel wat minder wordt voel me af en toe bejaard. ik heb ook een druk leven ben gastouder van 5 kindjes en ook veel mensen over de vloer en ga 6 augustus trouwen en ook daar moet een hoop voor geregeld worden. en voor dat alles heb ik wel een beetje energie nodig gr suuzie