Vroege eisprong en nu zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dolce83, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een dochter van 7 maanden en sinds de bevalling gebruiken we condooms,
    maarrr...die zijn we deze maand " vergeten". (stom,stom)

Als ik kijk naar mijn vruchtbare dagen zoals de site die berekent hoef ik mij geen zorgen te maken. Bij een cyclus van 28 dagen is een eisprong rond dag 13/14 en wij hebben sex gehad op dag 8.
    Echter heb ik al sinds dag 15 (nu dag 18) al steeds buikpijn en vlagen van misselijkheid en hiervoor had ik steeds de opvliegers die ik ken uit mijn zwangerschap.

Mijn vraag:
    Zou deze buikpijn, een innesteling kunnen zijn? Of misschien zelfs al zwangerschapssymptomen (misselijk, buikpijn)?

Oja, volgens de berekeningen zou ik ook nooit zwanger kunnen zijn geraakt van mijn dochter, aangezien wij toen alleen op dag 10 sex hebben gehad. Maar zij is er toch echt gekomen en blijkbaar toen WEL een vroege eisprong ofzo.

Vind het best een beetje eng, aangezien we nog niet aan een 2e kindje wilden beginnen.

2. kieknoen

kieknoen Lid

23 mrt 2009
    12
    0
    1
    Het is mogelijk. Ik ben zelf een keer zwanger geworden, terwijl we op dag 4 gemeenschap hadden gehad. De zaadcel in kwestie had een laaaaaange levensduur (dus op dag 8 gemeenschap kan leiden tot zwangerschap...) Echter, je kunt ook gewoon deze maand heel duidelijk je eisprong voelen en door de vrees dat het een zwangerschap is, kan je geest in combinatie met je lijf je aardig voor de gek houden. Afwachten tot je volgende menstruatie zich aandient is uiteraard de enige zekerheid, die er is.
    * Geduld * :| dus....

Deel Deze Pagina