Ik heb hier een week geleden ook een bericht geplaatst, iets met menstruatie en innesteling omdat ik onzeker was.. Nu wou ik 2 dagen geleden met me vriend vrijen en dat ging nog al moeizaam, mijn vagina is van binnen helemaal opgezet, en mijn baarmoedermond wijkt helemaal naar de rechter kant en zit laag.. Dit ken ik niet, en ik schrok me rot! ( Sorry voor de details ) Nu is mijn vraag, herkent iemand dit als zwangerschapssymptoom? Daarbij heb ik ook een soort van menstruatiekrampjes, ook hele felle steken in mijn borsten, en ben de hele dagen door misselijk.. Zat er al aan te denken om de huisarts zo even te bellen, vind het namelijk nog al raar.. Liefs
En ik herken het dan weer wel. Dat met de vagina was een van de eerste dingen die me opviel bij mijn zwangerschap. Niet dat het pijn deed ofzo, maar het was wel allemaal net wat strakker. Dit is heel normaal bij een zwangerschap doordat de doorbloeding beter is. Dus gooi er eens een test tegen aan zou ik zeggen. Mocht die negatief zijn, dan kun je altijd even met je huisarts overleggen natuurlijk. Succes
Dank jullie voor de reactie's. Heb om 15.50uur een afspraak bij de huisarts dus ik ben benieuwd. Zaterdag had ik nog getest en die was negatief. Of het is een symptoom of er is wat anders aan de hand. ( Doet bij mij ook niet pijn maar het viel wel heel erg op, ook bij me vriend ) Laat het wel weten als ik bij de dokter weg kom. Liefs
Hou je ons op de hoogte? Hoop voor je dat het niets ernstigs is en dat je een wondertje van verwelkomen! xoxo