Herkennen jullie dit? Emotioneel mbt tot al dat baby is.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Modra, 12 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hoi!

Herkennen jullie dit? Sinds mijn zoontje er is ben ik enorm emotioneel waar het babytjes/kindjes betreft... Als ik dingen lees over bijvoorbeeld een babytje dat verlaten is, of iets anders naars mbt tot baby's/kinderen gaat het me zo ontzettend aan het hart... En niet alleen met mensenbaby's, nee hoor... Ook dieren! Ik kijk een programma en zie een zieke koe met een kalfje van een dag oud... Moeders ligt op de grond, kalfje kan niet drinken en is hongerig aan het loeien en drentelen... Ik vind het allemaal zo erg. :)

Hihi, blijft dit zo nu ik een kind heb of wordt dit naarmate ik meer ontzwangert ben weer minder? ;)

2. Gember

Gember Niet meer actief

Herkenbaar...ik heb het ook heel sterk! Ik kan ook helemaal niet meer tegen geweld op televisie. :)

3. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik ook, echt heel emotioneel over alles baby/kind/dier, veel erger dan voor de bevalling!

4. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Zeker herkenbaar! Ik ben veel emotioneler geworden sinds ik moeder ben.

5. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Ja :D Ondertussen doneer ik 5 euro in de maand aan de stichting mamas,tranen schieten me in de ogen bij hun spotjes op tv :)

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Oh ja absoluut! Al het wereldleed maar vooral met kindjes. Heb ook veel eerder een brok in mn keel etc. En ondertussen is m'n zoontje alweer ruim een jaar haha

7. Rombely

Rombely Niet meer actief

Heel herkenbaar en na een tweede wordt het nog erger en gaat het het helemaal nooit meer over:D:$:)

8. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Haha, ik ben dus niet de enige! Dan zal het wel blijvend bij het moederschap horen. :D

Deel Deze Pagina