Onze zoon heeft iets nieuws sinds een paar dagen, we dachten eerst dat hij oorpijn had maar merken niets aan hem en zijn er achter gekomen dat hij het leuk vindt. herkennen jullie dit en wat betekend dit? sinds een ruime week begint hij echt te kletsen (verstaanbaar en onverstaanbaar hoor )nudoet hij sinds vrijdag steeds zijn handjes over zijn oren en gaat dan kletsen! wat is dit (ziet er wel grappig uit en hij heeft de grootste pret )
ja hoor, hij weet nu dat hij met zijn oren hoort. en het klinkt natuurlijk grappig als je je oren dicht doet. mijn jongen deed het ook en doet nog steeds af en toe met dan heel hard schreeuwen. mijn jongen kon dus wel zeggen wat hij deed en waarom. daarom weet ik het.
Mijn oudste doet het als hij iets spannend of eng vindt. Bijvoorbeeld bij een spannend stukje in een film.
Ik had zelf ook al de indruk dat hij het doet omdat het leuk of anders klinkt, hij doet het heel erg als die heel enthousiast zit te doen! het is wel grappig om te zien zeker omdat hij de grootste lol heeft !