Jelina is nu 1 jaar, en al een paar dagen geeft ze golvend over als ze een flesje pap heeft gehad, fles op en binnen 2 min komt alles er weer uit inclusief middageten. Eergisteren was ze ook wat koortserig erbij en heb ik 2 doorkomende tandjes gezien. Maar gisteravond en vanmorgen om 05.30 was ze gewoon vrolijk en niet ziek, maar toch kwam die golf. Ze is gewoon vrolijk na het overgeven. Ik heb haar nu 06.30 een nieuwe fles gegeven, en hoop dat deze wel blijft zitten. Kan dit met het doorkomen van de tandjes te maken hebben? Of is er toch wat anders aan de hand? Groetjes Vera
Ik heb net de huisarts gebeld, en ik moet om 09.30 bij hem komen. Ze vinden het heel vreemd, dat ze eerst overgeeft en het daarna wel binnen houdt.
Hmmm... zou niet weten of het door tandjes kan komen. Lijkt me niet eerlijk gezegt... Succes bij de HA. Laat je weten hoe het is gegaan?
Ben ik weer... Ze had een virusje. Gaat vanzelf weer over. En ik moet gewoon doorgaan hoe ik nu bezig was. Dus wanneer ze overgeeft, en ze wil daarna weer eten, gewoon geven. Groetjes Vera