ik heb afgelopen vrijdag een spontane miskraam gehad met 6,1 weken. ook al hoor je uit je omgeving: je bent nog jong, je hebt er al een rond lopen. ik wil graag iets tastbaars gaan dragen, denk aan een ketting of broche of zoiets. heeft er iemand idee'tjes?
Ik heb van een vriendin een armbandje met sterrenbedeltjes gekregen. Het aantal sterretjes voor het aantal miskramen. Heel veel sterkte gewenst! lief Lila
Hoi, ik heb bij de eerste een foetus hangertje gekocht, maar niet gedragen. Samen met spulletjes, zoals echoplaatjes enz bewaard.
Ik heb destijds zelf een vlinder gemaakt. In het lijfje zit de echo foto. De datum staat op de onderkant van de vlinder. Na de 2e MK heb ik het vruchtje eronder begraven en de datum bijgeschreven. En nu bij deze.............. weet ik het nog even niet. Er passen eigenlijk niet meer data bij op de vlinder, dus mogen er gewoon niet meer vlindertjes bij komen Hope
ik heb een ring met as van mijn zoontje erin en dan de urn waar ik dan naar kan kijken en foto's enzo.. het is toch altijd fijn om iets te hebben waarbij je aan je vlinder kunt denken.. heel veel sterkte meid!
hi, Ik heb 2 dagen na mijn laparoscopie een hele mooie ring gekocht. Het is een verstrengeling van 2 lijnen. Daar geef ik een kusje op als ik aan mijn kindje denk. Ik was 9.5 wk zwanger toen het bbz bleek te zijn.
Ik heb van een vriendin een blanco boekje gekregen met een bij (geen vlindertje) aan de voorkant maar het gaat om het idee Ze zei tegen me: dan kan je, voor je aanstaande kindje alvast gaan schrijven dat je zit te wachten tot het komt dat hij / zij erg gewenst is etc hoe je de dagen beleefd terwijl je op het goede nieuws wacht daarna zei ze voorzichtig: dan kan je ook je verhaal kwijt over het verlies van de 1ste zwangerschap dit helpt je in het verwerkings proces snik snik Ik heb nog niks geschreven in het boekje maar iedere keer als ik het tegenkom dan denk aan die ene keer dat hij / zij er was (in mijn buik) dan voel ik het gemis en het sterke verlangen naar een kindje ook al heb ik nog niks in het boekje geschreven het is een symbool voor liefde en hoop en ook het gemis je kan een boekje niet dragen zoals een ketting maar het help (bij mij) veel liefs Jane
Ik heb van manlief een pandora armband gekregen.. daar zit een pareltje aan.. zo groot was ons vruchtje.. een met hartjes... geboren uit liefde.. en een vlindertje.. Vanaf het moment dat ik hem draag had ik het gevoel dat ik het in mijn hoofd kon loslaten.. ik kan het ook iedereen aanraden om het verlies tastbaar te maken.. zo kun je je hoofd wat leger maken.. het verdriet wordt er niet minder om, wel je bagage.. sterkte allemaal..
Ik heb een tattoo op me pols met alle voorletters van ons hele gezin. (vader moeder 3zussen en ik zelf) dit staat opde bovenkant en aan de binnenkant wil ik een ster laten zetten, dan is onze vlinder altijd bij ons.
Ik heb 2 jaar erna een vlinder op me buik laten tattooeren. Sinds dien voel ik me stukken beter erbij en elke keer als ik het zie is het alsof ik die zwangerschap op die manier nog een beetje bij me draag. En ik denk altijd zie je wel al was je nog zo klein ik ben je echt niet vergeten! Groetjes
Ik wilde al een tattoo laten zetten, om mijn al bestaande tattoo heen. Ik heb al 2 vissen op mijn schouder, daar komen lijnen met bloemetjes omheen, en ik heb besloten om daar een vlindertje bij te laten plaatsen. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt..
Ik heb in januari een miskraam gehad en de week dat ik die miskraam kreeg zouden we een weekendje naar drenthe gaan. Toen ik die miskraam kreeg was de dag dat we naar drenthe zouden gaan. We zijn s'middags toch vertrokken. Gelukkig maar ook , heb na omstandigeheden toch wel lekker kunnen uitrusten en bij alles verwerken. In het weekend zijn we ook naar de Hunebedden geweest, daar heb ik een steentje met de datum dat ik ondekte zwanger te zijn begraven. Dat vond ik wel toepasselijk.
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, en heb nu een zwarte vlinder op de kast in mijn slaapkamer staan. Zo herinner ik haar / hem me elke dag. En blijft ze voor altijd in mijn hart. Zelf heb ik ook aan een tatoo gedacht. Maar weet nog niet waar! xxx