Ok, beetje gezeur misschien. Maar mijn man kijkt graag films, nou is dat natuurlijk hartstikke leuk prima. Maar het gaat metr name om actiefilms en dan met name de slechte. Jeweetwel, die of heel onbekend zijn of zo bekend zijn omdat ze slecht zijn En dan vind ie het jammer als ik niet meekijk, nee logisch toch. Hij is fan van: Steven Seagall, dat vindt ie top hoor, helemaal los gaat ie dan. Of Dolf Lundgren. Ik snap wel dat het een mannending is, maar af en toe.... Ik moet het toch aanhoren... Sorry, even geklaag, maar wie herkent dit? Hij zit nu Escape from New York, hij vind het helemaal geweldig...
haha ik herken je wel hier ook een die gek is op films maar ik ben zelf verslaafd aan serie dus als hij een film gaat kijken zit ik in me serie... misschien een tip...
Ja dat kan wel, kijk ik zeg maar op tv, maar dan storen we elkaar zeg maar. Want hij houdt er ook nog eens van om de tv dan keihard te zetten, da komt het geluid zo goed door
Haha, dat is ook wel slecht ja. Mijn man is helemaal gek van foute films. Foute films: alle science fiction, hoe meer low-budget hoe beter. Films over enorme mensenetende insecten, mensenetende tomaten (en er zijn ook nog 5 delen van, waarvan een met een piepjonge George Clooney, dat dan weer wel ), mensenetende aliens enz... En oh ja, alles wat echt fout jaren 80 is, vind ie super. Dus ik zit vaak achter de computer. En hij vaak voor de tv, zeker tijdens komkommertijd. En haha, hij begon ook al dat ie Escape from NY wilde kijken, maar hij moest douchen en heeft nu al te veel gemist (jaja, gemist). Dus ja Vuurmeisje, ik herken het
Whahaha, Valhalla, wat gewedig beschreven, oeh dat is ook wel erg ja, vleesetende tomaten enzo. Hier ook alles met martial arts, ook hoe slechter en dan bedoel dus ook nagesynchroniseerd en nepper hoe beter, ach ja... Hij houdt tenminste niet van voetbal, al moest ook alles wijken voor schoonspringen
Hahaha, das ook wel ruig. Mijn man kijkt samen met mijn broertje graag naar het wereldkampioenschap houthakken (het bestaat echt, op eurosport. Gelukkig komt het niet vaak).
Betsaat dat dan? Goh, dat wist ik niet grappig. Mijn man houdt zowiezo van de tv, ik niet zo. Vandaar dat het me zo opvalt dat ie zo van foute films houdt tja en ik houdt natuurlijk() van de goede films en hij dan weer net niet. O ja, en waar mijn man ook stuk voor gaat is foute romantische komedies, die wil hij dan met me zien want dat is zo romantisch, jamaar ook heel slecht, dus nee, laat maar...hihi Maar we kijken gelukkig ook wel films saampjes, het is niet alleen maar hij voor de buis ik achter zp, gelukkig
hier ook 1 hoor en om het nog een betje zieliger voor mij te maken, houdt ie wel van voetbal. Heeft zelfs voor ons beide seizoenskaarten van fc groningen en de bv veendam En om het dan nog leuker voor mij te maken, gaat ie samen met mijn vader (jaja die houdt ook van slechte films en voetbal) eerst op zondag studio sport kijken en daarna komt de collectie films van paps tevoorschijn en zoeken ze er weer 1 uit die ze zo langzamerhand echt wel al 10 keer gezien hebben.... Ach mannen.... Gelukkig heb ik een laptop en kan ik samen met hem op de bank zitten. En voetbal kan ik meestal wel iemand van zijn kameraden blij mee maken
hahaha, dat is ook wat zeg, ga je ook altijd mee naar zo'n voetbalwedstrijd? En echt hillarisch dat ritueel van je vader en je man!!
hehe, nee ik ga zeker niet altijd mee, meestal eigenlijk alleen de 1e wedstrijd, want dan zijn de kameraden nog op vakantie... Ach en de zondag gaat al 10 jaar lang zo tijdens het voetbalseizoen, dus ik weet niet beter. Ga ook wel eens met een vriendin naar de bios dan. Of met moeder of schoonzus. vind het ook niet echt erg ofzo en hij geeft het meteen over als ik iets belangrijks zou hebben. Alleen ik blijf het niet snappen dat ie die films leuk vind... (Jeanclaudvandamme en is hier echt favoriet...)
Nee, ik ook niet. Hij vind de film die hij nu zit te kijken ( escape from New York ) heeeeeel intressant. En ik heb al heel wat keren mijn wenkbrouwen gefronst....
Haha, man is hier ook maar gaan kijken. Heb even gezellig naast hem gezeten maar jeeeeeeeeeeeeeeeeetje wat is dat een baggerfilm zeg
Idd, haha, ik dacht in eerste instantie het gaat, maar na 5 min. dacht ik zit goed hier achter de comp. en toen kwam de scene met mannen die zingen(?!) en nu sluit ik af voor deze waanzin...
De mijne is niet thuis vanaaf dus kan hier ongestoord pc-en en muziek luisteren. Heerlijk. Meiden ik medelijden met jullie!
Ach, ik ben het inmiddels wel gewend, toch blijft het irri... Het begint s'ochtends met tekenfilms, met name totally spies hihi ( sorry schat ) vind ie het einde, o ik kan wel uuuuuren doorgaan....zucht
Ik word er ook gek van! Gelukkig zit manlief meestal de films op z'n pc te kijken die boven staat of kijkt hij ze als ik naar bed ben. Niet zo gezellig dat we vaak in aparte ruimtes zitten, maar wat een rust!
@ Vuurmeisje; Het had zo mijn verhaal kunnen zijn Hier is mijn man ook helemaal weg van deze films, in de vakantie wil ie ook steevast de knight rider en the a-team kijken. De hele Rambo serie heeft ie compleet en idd Steven Seagal Echt verschrikkelijk, ik houd sowieso niet zo van tv kijken maar een goede film wil ik nog weleens mee gaan zitten kijken.... Maar gezien zijn filmkeuze is dit zeldzaam 8)
Ik heb hier ook zo'n mannetje .. Wij kunnen inmiddels een Foute DvdTheek gaan beginnen .. Mijn mannetje is dan meer net zoals wat valhalla beschrijft, hij houd van slechte zombie films met veel bloed en rond vliegende lichaams delen pfff ... En hij koopt ze ook nog ... We zijn allebei Film verslaafd en willen alle films zien maar hij moet ook al die foute films zien en soms zitten er leuke tussen maar soms denk ik NEEEEEEEEEEEEEe ... We hebben hier echt zoveel dvd's dat is echt niet normaal meer ... Meer als de helft zijn alle bekende films maar er zijn ook zeker veel foute dvd's .... Nu ik er zo over denk, ik kan net zo goed echt een dvdtheek beginnen hahahahha
Inderdaad hier ook, voetballen, "foute" knockfilms etc. Heb hem een beetje bij kunnen schaven door af en toe ook eens samen een "goede" film te kijken maar dan begint ie naar 45 minuten onrustig te worden, gaat plassen, moet weer wat drinken pakken, etc. Heb de hoop maar opgegeven en hem gisteren maar achter de pc gezet en zelf een film gekeken......:x
Ik herken het helemaal niet want ik ben zelf een Steven Seagal fan en niet een meisjes meisje dus ik hou wel van die films.