Herkennen jullie dit?????

Discussion in 'De lounge' started by Vuurmeisje, Aug 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hou maar op, zo herkenbaar!
    In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik mijn vriend zelfs voor vaderdag een Steven Seagal cadeau gegeven:
    Hij mag een jaar lang Steven Seagal kijken, wanneer hij maar wil.

Ik heb er nu al spijt van..

2. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

Jul 15, 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    O meiden idd, wat erg.... The ATeam vindt ie ook idd super, als dat op tv is, ja dan gaat dat op hoor;) Mijn ouders hebben hem een x een box met onnavolgbare Koreaanse films gegeven, en blij dat ie was, hihi.

3. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    mijn man is tv verslaafd als ie uit zijn werk komt pff.
    altijd het zelfde ritueel.

rtl boulevaar
    hart van nederland shownieuws
    gtst
    csi misdaad / voetbal - actie film
    daarna vaak weer hart van nederland shownieuws

dan naar bed..

we hebben 3 kasten vol dvd´s maar de meeste zijn meer mijn smaak. met af en toe een verdwaalde horror actie film.

en ik kijk me films altijd overdag als me vent te werk is.
    en s´´ avonds op de laptop of werken.

en idd ook slechte actie horror films smult ie van!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hahaha ik kan me voorstellen dat je daar weinig zin in hebt. Gelukkig hebben mijn man en ik aardig de zelfde smaak.

5. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

Jul 15, 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, bij ons is het juist dat ik erg van horror houd en mijn man niet echt. Dus dan zitten we weleens een film te kijken en dan zijn er weleens dingen gezegd zoals: waar zitten we nu in hemelsnaam naar te kijken of ik had er dus echt veel meer van verwacht;) En ik, ik kijk alniet eens meer mee als er weer zo'n Dolf Lundgren film opstaat....:p

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben ZO blij dat dit voor mij niet herkenbaar is... Mijn vriend en ik houden alleen maar van goede films :D
    Moet wel érg lachen om jullie verhalen! Hahahahahahahahahaha

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ooooh dit had ik kunnen schrijven!
    Echt hoor, wat een bagger zie ik af en toe op die tv voorbij komen (ik lig dan van ellende maar met de laptop in bed). Met als dieptepunt een paar weken terug: een film genaamd FRANKENFISH. Over een of andere gemuteerde moordlustige vis, dramatisch slecht geacteerd ook. Ik heb toen even hevig geprotesteerd omdat ik iets anders wilde zien, en wat denk je: gaat 'ie hem opnemen!!!

8. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

Jul 15, 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wat erg Mikki, dat is echt te erg voor woorden... Dan kom ik er nog goed vanaf met mijn man die alleen maar Dolf en o ja, Jackie Chan, vind ie ook helemaal geweldig....

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh maar Dolf Lundgren en Jackie Chan vindt hij nóg geweldiger! En Totally Spies kijkt hij ook, net als jouw vent...zucht...

Wat hij ook altijd doet als hij zich verveelt: dan gaat hij alle films uit de The Bourne Identity reeks kijken. Nu zijn dat natuurlijk wel de betere actiefilms, maar hallo hee... hij heeft ieder deel zeker al 20 keer gezien!

10. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

Jul 15, 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat van die filmreeks ken ik (nog) niet, maar wij hebben een tijdje geleden een spel op de wii gekocht, we hebben dit samen binnen no time uitgespeeld. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee, maar elke vrije minuut die hij heeft zit ie dat rotspel te doen, en dan niet om het uit te spelen, nee, om steeds maar die high score te verbeteren, hij is echt gewoon geobsedeerd door dat spel,. ik niet meer. Maar goed, hij vraagt ook elke keer, schatje doe je gezellig een potje mee;) En als ik dan nee zeg, dan vind ie dat toch jammer. Onderhand ken ik elk rotliedje uit dat spel, en aan de lopende band hoor ik schiet en kreun geluiden van de zombies die hij moet afschieten...zucht, ik geef toe in het begin vond ik het ook geweldig, maar als je binnen een avond het spel uit hebt dan ben je er op een gegeven moment toch wel klaar mee...

Share This Page