hoi hoi, ik heb vanaf maandag het gevoel dat ik og moet worden buikkrampen, last van me onderrug, gespannen borsten enzo. maar het zet gewoon niet door en morgen moet ik og worden. verder voel ik me al een paar dagen raar en vooral vandaag ben heel moe en chagrijnig kan om alles huilen heb een beetje een grieperig gevoel. zou dit een teken van een zwangerschap kunnen zijn? ben 10 maanden geleden gestopt met de pil dus zou wel erg leuk zijn als het nu zover was. hebben jullie dit ook gehad in begin van de zwangerschap of is het gewoon loos alarm? veel liefs
helaas zeggen de klachten niet zoveel, je kan deze klachten hebben bij een ongi maar ook bij een zwangerschap. het blijft afwachten, let niet teveel op de klachten, ik had elke maand klachten en werd gewoon ongi, toen ik wel zwanger bleek te zijn had ik nergens last van, dat kwam met 6/7 weken
ok dan wacht ik het gewoon af hoop zo dat de menstruatie wegblijft ben er miss ook teveel mee bezig dan ga je denk bij elke klacht denken dat je zwanger bent.
ik merk wel dat de klachten dit keer anders waren dan de ongi maanden. het lijkt wel op ongi krampjes, maar is toch anders. In mijn blog houd ik bij hoe ik mij dagelijks voel. ik vind wel dat het klinkt alsof je zwanger zou kunnen zijn, maargoed, alleen een test kan dat uitwijzen! Succes!
ja ik voel me ook anders dan anders en mijn vriend zei toevallig gister van nou ik heb het gevoel dat het deze x gelukt is het schijnt ook dat mijn gezichtsuitdrukking anders is een paar mensen zeggen tegen me dat ik vredig uit me ogen kijk. heb verder ook een harde buik heb ik normaal ook rond me ongi maar dan bepaalde plekken nu voelt me buik helemaal hard en opgezet. ik hou jullie op de hoogte liefs
Spannend! Ik heb hetzelfde! Ik moet maandag ongesteld worden, had gisteren een stijve rug en vandaag heb ik echt pijn in m'n rug a la ongesteld zijn en ook buikkramp. Ben super moe verder! Hopen dus dat we allebei niet ongesteld worden maar dat het vroege tekenen zijn! Ben benieuwd!
ja is zeker spannend @ wolkje ook voor jou hoop idd dat onze menstruaties uitblijven en andres nieuwe ronde nieuwe kansen veel succes
mmm, zelfde klachten hier! om gek van te worden he die onzekerheid??? maar hoop zo dat het bij idereen raak is! succes meiden!
@iloiza: misschien brutale vraag maar pendel jij? (omdat er "eigen" staat..) dat lijkt me zo leuk om eens te doen...
Ik herken het nu aan mezelf ook wel, gestopt met de implanon op 6 juli en ong geworden op 25juli, Gister inene krampen en een stipje rood bloed bij afvegen( bij mijn eerste zwangerschap ook gehad) gevoel alsof ik ongi moet worden maar het net 2 weken geleden ben geweest... aan jou verhaal te zien, denk ik dat er wel een grote kans is dat je zwanger bent! duim voor je meis! Liefs