Hallo! Ik heb ongeveer 4 jaar terug een borstverkleining gehad. Nu dus zwanger, en heeeeeel veel last van de littekens. Ze zijn niet rood en niet dik maar prikken ontzettend (de 'binnenkant' van mn borsten doet ook heel zeer). Meer vrouwen bekend met dit fenomeen? En kon je borstvoeding geven? Ik weet dat dit bij iedereen anders is, maar vroeg het me toch af
hey hey, wat vervelend dat je er last van hebt. ik heb 4 jaar geleden ook een borstverkleining gehad. heb er niet last van gehad. Ik heb geen borstvoeding kunnen geven, wilde ik ook niet. maar kon het ook niet. alleen uit mijn rechterborst kwam na de geboorte wat melk. maar dat was niet extreem veel. succes ! groetjes
Mijn borstverkleinig Al wat jaartjes geleden. En ik heb eigenlijk nog steeds lat van de littekens ook als ik niet zwanger ben. Geen idee hoe dat komt Borstvoeding hadden ze bij mij afgeraden bij me vorige zwangerschap maar wil het nu toch gaan proberen. Mijn nicht heeft ook een borstverkleinig gehad en daar ging het hartstikke goed.
Ik heb bijna 8 jaar terug een bvk gehad. Heb wel geprobeerd bv te geven, dit ging niet gemakkelijk. Doordat mn tepels verplaatst zijn, was er een heel andere aanhap techniek nodig, ik heb enorme kloven gehad en het deed echt pijn. Ook kwam mn productie eigenlijk niet goed op gang, maar dat kwam niet alleen door de bvk; bvk, keizersnee, pijn, moe, aanhap problemen en door alle moeheid en pijn gaven we zo nu en dan 's nachts een flesje waardoor de productie gewoon niet goed op peil kon komen. Helaas dus niet geslaagd, maar hopelijk bij dit kindje nieuwe kansen. Wel mijn tip; als je ervoor wilt gaan, en ECHT borstvoeding wilt geven ( Dus niet "Het proberen" ) schakel dan een laktatiekundige in! Ik dacht met de LK van het ziekenhuis en de kraamzorg wel genoeg te hebben maar hoorde pas later over die verplaatste tepels en aanhap problemen.