Herkennen jullie dit?

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Feb 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

Oh als het moeilijker wordt dan UFO's en/of doorlekken in een witte broek ben je me nu kwijt hoor. Ik ben nogal simpel ingesteld namelijk... ;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahaha:D

3. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Het zal vast om iets heel anders gaan, maar ik zat (en zit) in een vergelijkbare situatie. Er is mij iets overkomen dat ik in verband met vooroordelen ook aan niemand durf te vertellen. Mijn broertje is de enige die het weet, en dat zal waarschijnlijk ook zo blijven. Zelfs mijn vriend weet het niet.

Ik denk dat het goed is dat je het aan je man en moeder gaat vertellen, zo valt er toch een last van je schouders, je hoeft het geheim niet meer alleen te dragen.

En wat de vooroordelen betreft, eigen zou je er gewoon schijt aan moeten hebben. Als het binnen je eigen gezin niet veroordeeld wordt, zou je er eigenlijk niets om moeten geven. Maarja, hoor wie het zegt ;). Dit helpt niet bij mezelf, maar wellicht helpt het een ander.

Verder wil ik je heel veel sterke/succes? wensen met het vertellen aan je man en moeder. Dat komt vast goed! Hopelijk voel je je dan wat zekerder, en kan het je ook wat minder schelen wat je omgeving ervan denkt.

Share This Page