Ik hoop dat jullie hier nog een klare kijk op hebben want ik niet meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vondebs, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Hey allemaal,

even mijn verhaal. Ik dacht 6 weken zwanger te zijn. Ik heb vrijdagavond bij het afvegen wat roze bloed verloren. Mocht naar de dokter komen en hij zei dat het uit men baarmoeder kwam. wat dus niet zo een goed nieuws was. Hij heeft bloed getrokken voor men hcgwaarden na te kijken. en ik moet morgen terug gaan om terug bloed te laten trekken en de hcg waarden te vergelijken. Om te zien of het een mk is of niet. Nu kon ik het vandaag niet meer houden (heb heel het weekend wat bruinverlies gehad) en ben naar spoed gegaan. Al een geluk was men gynecoloog aanwezig op de materniteit dus mocht ik naar boven voor een inwendige echo. Daarop was een mooie vruchtzak te zien van 1 cm. ze zei dat ik rond de 4 weken was. nog wel geen vruchtje. Mijn hcg waarden zijn gestegen naar 12 390. wat volgens mij normaal lijkt. Nu als je rekent vanaf de bevruchting ben ik inderdaad nog maar 4 weken zwanger en als je rekent vanaf de laatste dag van de menstruatie dan ben ik 6 weken. Is het nu normaal dat dit te zien is op 4 weken. En moet ik mij nu zorgen maken op een miskraam? Ik weet het echt niet meer en hoop dat jullie mij wat kunnen helpen.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Helaas kan je er nu nog niet veel over zeggen... Het is nog zo pril!
    Dus het enigste wat je nu kan doen is afwachten...

Succes en sterkte met wachten!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het is afwachten.
    Maar veel dame's denken als ze rekenen vanaf de laatste menstruatie verder zwanger te zijn. (op internet tellen ze zo)
    Maar stel je cyclus is 50dg en je test positief,dat wil dan niet zeggen dat je 6wk zwanger bent!!
    Het beste is te tellen na de ovulatie.
    Dan klopt het meestal wel.

Succes meid!

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    ik zie dat je pco hebt dan heb je een onregelmatige cyclus ( toch) dan kun je niet altijd van een eisprong uitgaan 2 weken na je eerste menstruatiedag.

Enige wat je kan doen is afwachten over hoe het over bijv 2 weken is

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik zie dat je 25 juni positief getest hebt, ik ga er ff vanuit, dat je dit op de niet nod hebt gedaan. Dan ben je die dag sowieso 4 weken zwanger, en we zijn nu 2 weken verder. Dan komt mijn berekening nu ook op 6 weken zwangerschap.

Het is even afwachten bij de volgende echo.

Maar roze/bruine afscheiding heb ik ook gehad bij 9 weken zwangerschap, en uiteindelijk toch een echo met een kloppend hartje. Dus het hoeft niet perse een mk te zijn.

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Dit lees ik toch best vaak hoor, topics die over bloedverlies gaan bij 6 weken, heb het zelf niet gehad, maar misschien kunnen die meiden je helpen? Lijkt me heel rot, wat ik zou me er ook onzeker door gaan voelen!

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik heb dat ook gehad, een ieniemini beetje roze bij acht weken. Het fing met een paar dagen over, niks aan de hand, leek. Bij mij bleek het een lege vruchtzak. Afwachten lijkt me de enige optie, hoe moeilijk ook. Alle tests geven geen zekerheid over of het goed zit, hooguit over of het mis gaat.

Deel Deze Pagina