Vorige maand vmk gehad. Nu dacht ik afgelopen woe ongesteld te zijn geworden (roze slijmverlies) mooi op tijd, dag 31. Maar daarna was het een paar druppen en weg. Vandaag weer wat bruinverlies en buikpijm, maar niks heftigs. Ik wordt moe van mijn lichaam. Toch maar testje gedaan en dacht een licht streepje te zien, maar er zitten meer oneffenheden in de test en vriendlief zag niks zei hik. Dus het zou toch door moeten gaan zetten...dan kan ik een nieuwe ronde in......sorry voor mijn gezeur maar ik begrijp mijn lichaam niet meer.
Hier hetzelfde gehad. Mijn HA zei dat het wel tot 8 weken kan duren voordat je lichaam weer een cyclus aanmaakt. Ik zat al over die 8 weken en heb toen Provera voorgeschreven gekregen. Dat heeft mijn cyclus opgewekt. Uiteindelijk kreeg ik op dag 62 mijn menstruatie. Kortom.... hoe vervelend ook, je kunt niet veel meer dan gewoon afwachten.. Hopelijk duurt het niet te lang
O, jammer! Toch nog maar even afwachten dan of het gaat doorzetten en anders nog een testje doen over een paar dagen. Misschien is je lijf toch nog een beetje ontregeld? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt in ieder geval!
Ik heb hetzelfde gehad, een na laatste ronde een vroege miskraam en de ronde daarna twee keer zo lang.. Denk dat je lichaam even op orde moet komen maar hoop natuurlijk goed nieuws voor je. Succes!