Hey dames... Ik snap er niks van... Ik zou afgelopen woensdag mijn NOD hebben. Ik had niks op die dat en mijn temp was 36.9. Een dag later.. temp 36.8 en s avond erge kramp. Dacht heeeeeeeeeeel licht roze te zien maar zo licht dat ik twijfelde. Vandaag... temp 36.7. Voor de zekerheid een tampon ingedaan. Maar een mini beetje licht roze erop na een paar uur....?? Mijn cyclus is normaal tussen de 25 en 28 dagen (terug gekeken tot nov vorig jaar). Na twee maanden pil ben ik gestopt en toen had ik in een maand drie bloedingen... Daarna weer een mooie cyclus van 28 dagen. En nu zit ik dus op dag 30.. Testen zijn negatief... woensdag voor het laatst getest. Voel me ook niet zwanger ofzo. Maar t zet ook niet door. Raar toch?
Hoi Meiske80, Weet je ook wanneer je eisprong was en hoe lang je lf gemiddeld is? De lengte van je cyclus kan best een aantal dagen verschillen t.o.v. je vorige cyclus..
Mijn ei was of op zo 27 of di 29... Ik voelde links én rechts.. ook zo irri, normaal voel ik m gewoon 1 keer.. grrrr. Normaal na 14 dgn.
zou je niet nog een keer kunnen testen? Je hebt woensdag voor het laatst getest, op je NOD als ik het goed lees, dus dan zou je nu wel een positieve test moeten hebben? het is inderdaad vreemt, zeker als je al zo lang regelmatig bent! Maar ja het vrouwelijk lichaam..hihi Hoop dat je zwanger bent voor je!
Een langzaam steeds verder dalende temperatuur is meestal niet zo;n goed teken, maar ik hoop toch dat die nog omhoog gaat voor je. ik denk dat je toch van een rare ongi uit moet gaan, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dankjullie voor jullie reacties Vannacht is het gelukkig gewoon begonnen. Pfff ben er blij om hoor, was al bang dat er iets niet goed was ofzo. Mn temp was wel nog steeds hetzelfde als gister. Maar misschien daalt dat bij mij pas laat (ik temp pas sinds mn ei) Op naar de volgende ronde!
Ik heb een beetje hetzelfde op dit moment (al temperatuur ik niet dus dat weet ik niet) afgelopen woensdag was mn NOD, maar er komt maar niks.. Heb twee testen gedaan (1voor NOD en 1eergisteren) maar negatief. Heb normaal een cyclus van rond de 33dagen, nu uitgegaan van 35 en ben dus al dik drie dagen overtijd. Voel me een beetje ziek/grieperig dus misschein komt t daardoor.. Heb liever dat t nu komt dan dat ik me af blijf vragen of er misschien iets mis is!
Ja precies Sinnie dat had ik ook... zo van, als het dan toch niet is, laat me dan maar snel ongi worden, kunnen we door!! Hoop dat het bij jou ook snel doorzet dan! (of positief blijkt te zijn natuurlijk )
Nog steeds niks hier.. Wel steken in mn onderbuik de hele dag. Wisselend links en rechts. Maar geen ongikramp!