herkennen jullie dit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sama1, Jun 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Mijn dochter van ruim 8 maand slaapt over het algemeen in de nacht lekker. Gaat er rond zeven in en om zes wakker. Nu heb ik al een paar keer gemerkt dat wanneer er iets aan zit te komen bv tandje, ziek en verkouden ze huilend wakker wordt. Vaak denk je dan achteraf... ohhh dit was het. Nu ook weer snip verkouden en hysterisch wakker worden. Nu wordt ze echter wel anders wakker en moet ook echt getroost worden voordat ze verder slaapt. Hiervoor bij zulke dingen huilde ze even 30 sec en sliep weer verder. Of zal dit toch wat anders zijn? Ze gaat nu ook echt over de toeren.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Jup heel herkenbaar. Ik heb 2 weken terug een week lang elke nacht 2 uur lang met dochter in de huiskamer gezeten in het donker omdat ze helemaal over der toeren was en klaarwakker.
    Ik kon der ook niet terug leggen in bed, zodra ze merkte dat ik der liet zakken begon ze alweer.
    Het enige wat hier hielp was haar tussen ons in leggen. Ik hield het ook echt niet meer vol
    Het duurde 2 weken en sinds 2 nachten slaapt ze weer zoals voorheen.

Overigens merk ik dat ze verkouden word aan der ademhaling snachts. Dan weet ik al dat het weer raak is meerdere keren per nacht.
    Tandjes heeft ze nog niet

3. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Lekker bij je nemen werkt het beste

Ik denk altijd mijn slaap en van de rest van het gezin gaan voor dan maar bij ons

Overigens slaapt hij sinds dat die 6 maanden is bij ons

Hij huilde zoveel achteraf kma en naast me dat ging veel beter nu is die 14 maanden en slaapt nog heerlijk hij ligt best stil heb er geen last van

Share This Page