Poepen ;-)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Knuffie85, Jun 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn dochter van 5 weken kreeg eerst de voeding hero comfort. Dit omdat ze in het ziekenhuis veel spuugde op standaard voeding. Thuis meteen overgegaan op comfort.
    Alleen poepte ze flink, echt flink. Voor en na de voeding en het spoot er geregeld echt uit. Als ze nieste kwam het er achter al uit.
    Twijfelde of ik over zou gaan op standaard. Aangezien comfort laxerend kan werken. Ze krijgt ook preventief antibiotica wat ook weer laxerend kan werken. 1 en 1 is 2 denk ik dan ;)

Overleg gehad met cb en die vonden het ook een goed plan om dit te proberen.

Niu ben ik er dus gisteravond mee gestart. En heeft ze tot nu toe nog maar 1x gepoept :$
    Waar ik voorheen 10 poepluiers had dus nu maar 1
    Vind het wel vreemd eigenlijk en hou het zeker ook goed in de gaten.

Maar heeft iemand hier er toevallig ook mee te maken gehad of tips?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Mijn dochtertje poept meestal om de dag. ;)

Ik zou het nog maar eventjes aankijken. Ze heeft zoiezo wel gepoept met de nieuwe voeding. :)

3. Knuffie85

Ja dat wel. Maar wel een stuk minder en vaster dan ik gewend ben.

4. River733

River733 Lid

Oct 11, 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Heb mijn zoontje ook Hero Comfort 1 gegeven, met inderdaad heel dunne ontlasting als gevolg. Deze is nu uit het assortiment en vervangen door het nieuwe Hero Nutrasense Comfort + (vanmorgen toevallig nog met de Hero advieslijn gebeld). Ik hoop dat het met de Standaard beter gaat met je dochter! Ben ook overgestapt, wel op Nutrilon Standaard (Hero wordt hier in de winkel slecht aangevuld, en met Hero Standaard bleef hij veel honger houden, de Extra is er ook al uit..).
    Heb de Hero advieslijn al een aantal keren gebeld, ben wel heel tevreden van de service.

5. Knuffie85

Je bedoeld die blikken ipv pakken?
    Wij hebben de blikken.
    Nu net verschoond. Zat een vast drolletje in.
    Eigenlijk hoort ze pas over 1 uur te eten maar ze haalt de 4u niet altijd. Cb had het over hongerige baby voeding. Maar volgens mij heeft hero deze niet.

Nog nooit over de advieslijn gehoord trouwens.

6. River733

River733 Lid

Oct 11, 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Inderdaad de blikken ipv de pakken. Was weer een andere samenstelling. Je had eerder ook Hero Baby extra maar deze hebben ze er ook uit gehaald, geen vervanger voor gekomen. Werd te weinig verkocht.
    https://www.hero.nl/kindervoeding/contactgegevens
    Hier kun je het telefoonnummer vinden, hopelijk heb je er iets aan.

7. Knuffie85

Dank je wel.

Die blikken heb ikidd ook. Nu bij de standaard ook weer.

Share This Page