ik ben zwanger van de tweede. ik had bij mijn eerste ook al zo'n zenuwachtig gevoel zou het goed zijn?zit er wel iets? ik dacht bij de tweede ga ik lekker genieten en gaat me dat niet gebeuren! maar nu hebben in de tussentijd een aantal vriendinnen bij de tweede een miskraam gekregen en ook mijn moeder heefte r vroeger een aantal gehad. nu kan ik niet meer normaal rustig genieten! help!ben ik de enige?
Meis ik snap je situatie, een vriendin van mij had ook 3 miskramen voor de 4e keer was ze zwanger en ook net zon gevoel als met alle andere 3 de keren, ook zenuwachtig, weten dat er iets neit goed was, langszaam kropen de weken voorbij, ze moest van de huisarts minimaal 1 uur per dag volledig aan zichzelf besteden met een hobby ( geen huishouding geen werk niks niet) tot ze voor de 10 weken echo ging, toen kreeg ze te horen dat ze al 13 weken heen was, en daarom misschien zo zenuwachtig was en het niet goed voelde. Ondanks dat het bij jou de vorige keer niet goed voelde, hoeft niet te betekenen dat het weer direct verkeerd is gegaan, kan ook gewoon uit zorgen zijn.
ik had er bij moeten zetten bij mijn zoontje! maar ik vraag mij af of er meer vrouwen zijn die zich zo zorgen maken tijden hun zwangerschappen ik word gek van mezelf!
moet bekennen dat je niet de enigste bent, ik ben nu ook zwanger van ons 2e kindje, bij mijn zoontje heb ik nooit een zenuwachtig gevoel gehad, en bij dit kindje heb ik ook steeds een zenuwachtig gevoel van het begin af aan gehad. maar het gaat allemaal hardstikke goed met de baby, bij elke controle bij de gynacoloog krijgen we een echo en alles is goed. hoop dat je je snel iets beter voelt. Liefs
Ik had het ook hoor bij mijn dochter, en toen ik eenmaal de 12 wkn gepasseerd was dacht ik, het kan ook gehandicapt zijn(ook i.v.m. mijn werk, werk met vers gehandicapten)Heel stom eigenlijk, maar des te dankbaarder dat het gezond `was, heb het geen moment voor vanzelfsprekend beschouwd. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, en spanning etc hoort ook wel een beetje bij het zwangerzijn! Ik wens je een mooie zwangerschap, en een volmaakt kindje!
Hoi Eefjens, Je bent echt niet de enige! Ik ben ook zo'n zenuwpees! Probleem is dat je de "horrorverhalen" je toch iets meer aantrekt dan alle goede verhalen. Ik heb er ook echt moeite mee om me te ontspannen. Ik zal heel blij zijn als de eerste 12 weken om zijn. Dan kun je toch een beetje opgelucht ademhalen, toch? Liefs Isa
Ik maak me ook veel zorgen hoor ! Vooral s'avonds en op vrije dagen Als ik gewoon aan het werk ben word ik voldoende afgeleid Nu zit ik alleen maar te denken voel ik iets, wat betekend dat, zie ik al bloed..... GEk word ik er van. Zal blij zijn als in elk geval de eerste kritische weken voorbij zijn Hoever ben jij ? Froukje
Ik maak me ook veel zorgen hoor ! Vooral s'avonds en op vrije dagen Als ik gewoon aan het werk ben word ik voldoende afgeleid Nu zit ik alleen maar te denken voel ik iets, wat betekend dat, zie ik al bloed..... GEk word ik er van. Zal blij zijn als in elk geval de eerste kritische weken voorbij zijn Hoever ben jij ? Froukje