wij proberen zwanger te worden... maar ik heb een onregelmatige menstruatie.. de ene keer is het 48 dagen dan weer 40 dan 36 het varieert steeds.. nu is het de laatste 2 maanden 36-38 dagen ertussen... kan ik dat dan nu aanhouden? ik heb het geprobeerd en uitgerekend via de biologische klok wanneer er dan evt weer een eisprong zou zijn.. dat zou dus dan vorige week zaterdag zijn geweest... we hebben rond die tijd veel geoefend enkele dagen later werd ik misselijk, pijn in mijn buik links en pijn bij het vrijen.. ook kreeg ik vreselijke zere borsten.. kan ik dan toch zwanger zijn?? test zegt tot nu toe negetief de vroege test... herkent iemand dit? ik heb wel eens dat ik ronddom de menstruatie last van mijn borsten krijg maar het voelde anders dan nu want nu werden ze een cupmaat groter.. alleen zijn ze vanaf vandaag weer minder gevoelig.. wat moet ik nu? zal het dan toch nog kunnen of is het echt niks?? wie kan me advies of herkent dit??
Hoi Sjook, Ik kan niet niet echt uit de onzekerheid helpen, ik zit op dit moment zelf ook op het wachtbankje. Ik moet ergens volgende week ongi worden, maar heb nu sinds vorige week ook pijn bij het vrijen, een zeurende pijn links en rechts in mijn onderbuik en ben bij vlagen misselijk. Ook valt me op dat ik steeds ontzettend moe ben en dat ik soms zomaar zwart voor de ogen word bij het opstaan. Zijn jullie al lang bezig? Ik zit nu in de 4e ronde en heb ook een hele onregelmatige cylcus. Bij mijn vorige ongesteldheid had ik een 1,5 week van te voren hele zere tepels. Ik dacht toen ook meteen dat ik zwanger was maar helaas. Ik hoop nu nergens meer op want ik ben tog iedere keer weer terleurgesteld Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Dat zou natuurlijk geweldig zijn Liefs
ik heb precies het zelfde ,pijnlijke tepels en jeukende,dacht van morgen ook heel even misselijk zijn te gewees,en heb steeds een opgezettebuik.borrelende darmen,ofzo iets,maar nu ga je overral op letten ,en hoop je zwanger te zijn,maar ik rekende nog niet ,heb al wel testen gehaald ,zondag moet ik onni worden ,cyclus van 35dagen. dus word spannend ,voor ons allen
ha nou ben onge geworden zo opeens... pfft nu 22 dagen ertussen en anders altijd 36 tot 38 en soms nog langer...