Hoe snel zwanger willen worden van de derde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lady Flower, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Na hoe lang gingen jullie voor de derde?

1. We gaan niet voor een derde...

2. Na 6 tot 12 maanden

3. Na 2 jaar

4. Na 3 jaar of langer....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    De titel zegt het al...ik ben hier heel benieuwd naar...na hoeveel maanden na de bevalling van de tweede gingen jullie voor de derde?

2. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Wij zijn bijna na bijna 9 maanden 'bezig gegaan' voor een derde...helaas nu ruim 2,5 jaar verder en nog steeds geen zwangerschap en zijn nu de MMM ingestapt.
    Ik zou zeggen, als jullie er klaar voor zijn waarom dan nog langer wachten...

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ik heb twee jaar ingevuld. Om specifieker te zijn, na 2,5 jaar. Jongste dochter is 3,5 als de baby geboren wordt. Ik vind het tot nu toe heerlijk gaan.

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Zo dat is snel geantwoord Nikki...bedankt...ik heb een keizersnede gehad dus wil sowieso wachten tot een jaar maar wat mij betreft gaan we er tegen die tijd weer voor...het kan inderdaad zomaar langer gaan duren (ik was bij de eerste na ronde 5 , tweede ook maar helaas miskraam na 4 maand...en van mijn jongste na 7 maanden zwanger....) ik wens jullie sterkte want ook al heb je al twee kinderen het moet pijn doen dat jullie nu deze weg in moeten slaan....hopelijk ben je snel zwanger!!!

5. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Line...bedankt voor je antwoordt..en na 2 meiden een jongen...fantastisch! Fijne zwangerschap gewenst...

6. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Verder niemand.......?

7. Ik kan nog niet zeggen hoe het zal zijn omdat we nu 2 levende kinderen hebben en dus nog geen volgende, maar willen in de toekomst nog wel graag een kind erbij. Dat zal pas minstens over 2 jaar zijn, maar ik denk eerder over 3 à 3,5 jaar..

8. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    #8 maja246, 23 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
    Wij na een jaar of twee, onze eerste dochters schelen maar 1 jaar dus we wilden iets langer wachten. Dat werd dus 4 jaar, want een bbz en 3x MA met ernstige complicaties gooide een grote berg roet in het eten. Het is dan ook niets minder dan een wonder dat onze kleinste meid nu bij me ligt.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Na de 2de was ik met 10 maanden weer zwanger (onverwachts maar wel welkom!)

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    We wilden het eigenlijk al heel snel, meteen na de bv zegmaar. Echter ons huis is hiervoor niet geschikt en we wilden dat eerst oplossen, ook hadden we veel andere mitsen en maren en vonden we dat we de tijd moesten nemen om de juiste beslissing met hoofd en hart te kunnen nemen.

Inmiddels huis gekocht en bezig met verbouwen, hebben we geen twijfels meer! Maar we wachten nog wel even tot we zo'n beetje verhuisd zijn. Dit omdat mijn laatste zwangerschap moeizaam was en de kans groot is dat ik dezelfde klachten weer zal krijgen.

De jongste zal dan 19/20 mnd zijn.

11. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mis de optie 1-2 jaar. Er zit 26 mnd tussen de laatste 2 en 21 mnd met de oudste.

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Als deze zwangerschap goed verloopt zou ik misschien nog wel een derde willen in de toekomst. Maar dit zou dan pas zijn nadat de tweede een jaar of 4 is en naar school gaat.. Lijkt me makkelijker dan 3 kort op elkaar.

13. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Hier door omstandigheden pas begonnen toen jongste 3 jaar werd. Het eerste jaar van mijn zoon was best heftig door zijn enorme kmea. Hij heeft zijn eerste jaar gewoon niet gegeten. Groeide niet en liepen maandelijks bij de kinderarts. Hoewel ik na mijn oudste na een half jaar wel toe was aan een tweede, duurde het na mijn zoontje ruim 2 jaar voor ik (en mijn man) zover waren. Toch besloten ons huis te koop te zetten met het oog op de toekomst, maar tot op heden nog niks.

Wij wonen in een 4 kamer appartement en wilden echt groter gaan wonen voor er een derde kindje komt. Nu zijn we inmiddels 2 jaar verder. Onze jongste in januari 3 geworden en nu hebben we besloten er gewoon een jaar voor te gaan. Als hij 4 is vinden we het leeftijdsverschil te groot worden omdat hij dan bijna 5 zou zijn als de nieuwe baby komt en dat vinden wij persoonlijk te veel. Dus we zijn nu hard bezig om er voor te zorgen dat het leeftijdsverschil niet te groot wordt. En hopelijk verkopen we ons huis binnenkort gewoon!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wij zijn vorige maand gaan proberen, bijna twee jaar na de geboorte van de jongste. Bij ons speelt wel mee dat de eerste twee heel snel achter elkaar kwamen en dat de jongste beslist geen doorslaper was. Dat is pas sinds kort gekomen, dus nu durven we het weer aan. Helaas had ik begin deze maand een vmk, maar ik hoop snel weer zwanger te zijn!

15. vogel92

vogel92 Lid

25 apr 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier na ongeveer 20 maanden begonnen voor een derde kindje. Nu bijna 1,5 jaar later helaas nog steeds geen zwangerschap. Het komt als het komt en anders niet..... Weten niet tot wanneer we nog doorgaan, want het leeftijdsverschil wordt steeds groter, maar nu hopen we nog op een wondertje......

Deel Deze Pagina